julia heeft koorts, vannacht was het 40.3, zetpil gedaan, vanmorgen 38.3 en nu 38.5…
wat moet ik nu doen? ze doet niet ziek aan, is alleen beetje bleekjes met waterige oogjes… ze speelt gewoon…
mag ik naar buiten?
hoe moet ik haar kleden nu ze op bed ligt? veel kleren aan?of alleen in de pamper in de slaapzak?
moet ik haar een zetpil geven? of zo lang mogelijk proberen zonder zetpil?
ehm… de andere vragen ben ik ff vergeten…
Waarom bel je anders even niet de assistentie van de dokter? Dan weet je het zeker
heb ik inmiddels al gebeld! ws de eerste dagen vand e zesde ziekte! als ze zich goed voelt, en goed lijkt… mag ik gewoon alles doen… wel uit de tocht ed…
met koorts hoeven ze niet binnen te blijven idd maar ik ga als daan koorts heeft liever niet weg. Ook al speelt ie wel gewoon, wil ik toch liever thuis blijven, daar voelt hij zich het prettigst en mocht het toch omslaan(wat zomaar kan) hoef ik niet stante pede naar huis…
Tip die ik hier kreeg van de huisartenpost (toen Lotte hoge koorst had ivm 6e ziekte): Niet laten slapen in haar slaapzakje. Dan kunnen ze nl. de warmte niet goed kwijt en als de warmte zich dan te erg opbouwd, kunnen ze erg missleijk worden en gaan overgeven (was 'savonds bij Lotte gebeurd). Dus liever bij koorts gewoon in pyamaatje laten slapen.