Hellup!! Dochter en schoenen

Wie o wie heeft de gouden tip voor mijn probleem.



Mijn oudste is een zoon, ik vind het super om voor hem schoenen te kopen. Er zijn zoveel jongens schoenen die ik super stoer vind.



Maar schoenen voor een meisje, wat een ramp. Overal zitten frutsels op, leren bloemetjes, zilver, roze, wit… :sick: Ik vind het zo afschuwelijk. Ook die lelijke ballerina’s.



Ik ben dus nu op zoek naar een meisjes schoentje maat 20 die stoer is, geen ballerina, zonder frutsels en bling bling, en stevig is. Dus die stoere All stars vallen helaas af.

Ze loopt sinds een weekje dus het moeten schoentjes zijn met een flexibele zool.



Red Rag vind ik een erg stoer merk en die ballerina’s zijn over heen te komen, dat gaat nog net. Maar het liefste wil ik gewoon dichte zomer schoenen voor Imme omdat ze ook al teva’s heeft, die zijn al open…



Hopelijk kan een van jullie mij helpen…

Ik begrijp je helemaal! Heb ook vreselijk veel moeite om voor Annemieke leuke, normale schoenen te kopen.

Toen ze net begon te lopen, heeft ze op de oude schoenen van Sebastiaan gelopen. Die waren nog prima namelijk. En afgelopen winter heb ik ook paar jongens schoenen (knalrode GP van geox) gekocht.

Als ik jou was, zou ik gewoon bij de (neutrale) jongens schoenen kijken.

Dan komt je een stuk verder :wink: .



Groetjes,

Heleen

Ik heb het zelfde probleem en de vorige jaren met veel pijn en moeite leuke schoenen met niet al te veel frutsels gevonden maar die waren open. Zomerschoenen voor dit jaar moet ik nog kopen, maar als ik geen leuke dichte meisjesschoenen kan vinden, kijk ik gewoon naar de jongensschoenen.

Die van shoesme zijn toch best leuk/stoer ?

oh erg he…



Ja, alsof alle mama’s van tuttigheid houden…



Inmiddels zit Aniek helaas wel in de lelli kelli fase :sick: Maar toen ze kleiner was heb ik toch wel gave van Braqeez kunnen vinden. Knalrode leren, helemaal effen en dan in de vorm van een MAG… maat 21 met flexi zool.

Heb ze bewaard want ze zijn amper belopen en erwtje mag ze van mij ook zo weer aan.

Daarna zijn we geslaagd voor ecco’s Die hebben doorgaans ook wel leuke meidenschoenen die niet meteen de tuttigheid ten top zijn.



Ik heb zovaak het gevoel met die babymeidenschoentjes dat ze nog steeds denken dat iedereen een haarbandje in t haar doet bij de kleine en een kanten jurkje en dan van die tuttige babyschoenen eronder.

Maar niet iedereen houd daarvan, ik zeker niet :shifty:



Braqeez, ecco’s en top secret van ziengs… die heeft ook wel leuke effe moccasins… zilver of donker, maar gewoon neutraal. Die waren voor mij op t randje, maar kan wel.

heb net even gekeken bij shoesme en daar zitten idd wel een paar leuke bij, maar ook daar is het veel roze, bloemetjes, zilver, frutsel enz wat de klok slaat.

Maar het komt al meer in de richting dan andere merkjes die ik zag. :thumbup:



Thx romata, heb ik ook meteen een richting om te zoeken straks :mrgreen:

Dank je wel voor het mee denken. Gelukkig dat ik niet de enige ben… :mrgreen:



Imme heeft nu de oude schoentjes van Juul aan. Zwarte van het merk Gattino. Ik haar laats open schoentjes van Ecco gekocht, onder een lange broek gaat het net, maar als ze een maillot aan heeft is het echt :sick: …

Juul heeft nog hele stoere van Piedro, creme kleurige, maar dat is maat 22, dat duurt nog even voor ze daar in past.

Shoes me heb ik ook al bij gekeken, maar ik vind het nog te roze, zilver, bloemetjes, dus niet mijn ding.



Ik denk dat ik inderdaad eens bij de neutralere jongensschoenen ga kijken…

Ik heb deze van ecco, vind deze niet al te tuttig, en ook wel een beetje stoer…



Maja smaken verschillen hier natuurlijk in he :smiley:

ik heb ze van jochies… ben ook niet zo tut-bloemetjes-prutjes-achtige moeder. K heb witte, met grijs randje en een klein ienieminiebloemetje op de gesp van de klitterband. VInd ze nou niet echt stoer, maar zo vreselijk tuttig zijn ze gelukkig ook niet.

In die kleurstelling van romata heb ik ook open schoentjes voor onze dochter. Wel van een ander merk. Verder kijk ik ook bij de neutrale geox. Vorig jaar had ik dichte bruin met oranje. (oranje is de lievelingskleur van onze meid, dus dat was helemaal goed). Verder heb ik ook stoere groen/gele gehad en zwarte of blauw/rood. Dus ook hier geen rose, wit, of zilver.

en zoiets van shoesme?







Vond ze wel stoer.

Zoiets vind ik ook stoer, maar waarom moet het open zijn? Als ze nou dicht waren… Maar ze zijn 10x stoerder dan de schoenen die Imme nu heeft.

d’pam heeft ook leuke schoenen, zowel met bloemetjes (maar niet al te truttig, gewoon leuke vrolijke kleurtjes) als zonder.



Oilily vind ik ook leuk, maar misschien niet stoer genoeg voor jouw dame :wink:

Ik zou zeggen shoesme, jochies of dr beegle van scapino. Ik houd wel van open en ik zoek meestal ook wat stoers met een tuttig accentje :mrgreen: Nu heeft ze beige, wit, zilver ballerina achtig met een klein bloemetje op het klittenband, dr beegles.

maar juist dat tuttige accentje zoek ik dus NIET… ik heb bij Aniek wel eens het bloempje eraf geprutst :wink:



Heb nu voor ons dametje op komst een paar donkerblauw met grijze bikkemberg slofjes maat 16 gekocht :lol:

Zijn eigelijk voor een jongen, maar DAT vind ik dus lekker stoer.



Ik heb al gezien dat bikkemberg gympen in maat 21 ook erg stoer zijn, dus gaan we die richting maar eens op… duur is het allemaal toch al…



Vind het al heel wat dat ik nu MOET accepteren dat dochterlief meiden schoenen wil… die kiest het liefst Lelli Kelly :sick:

Was dan ook erg blij dat ze akkoord ging met een paar neutraal bruine gattino laarzen… niks geen gefrut.

Maar ja, nu loopt ze alweer op knalroze gympen met botanische print en heeft ze haar oog laten vallen op sandalen van red rag met een hoop roze en zo… Moooooiii :liar:

@Mell wrote:

en zoiets van shoesme?







Vond ze wel stoer.




Maar als het geheel dicht is is het net een jongens schoen :? :think:

misschien kun je iets vinden bij shoemixx ?

of kleertjes ?

Juul maat 22 is hij zo klein dan :think:





Ik kan jullie helaas niet helpen, ben wel van de meisjes schoenen en lelli kelly,s :inlove: met aardbeitjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik heb voor arielle schoentjes met flexibele zool van dr. visser van Scapino. en dan idd van de jongensafdeling want al die meidenschoen in oudroze, knalroze, K3roze… brrr! :sick:

Ik laat Imme nu zoveel mogelijk op blote voeten lopen, tot ze uit haar :sick: schoenen is gegroeid. Hopelijk wordt het snel wat warmer kan ze haar stoere teva’s aan… :inlove:



Bedankt voor het meedenken… :-*