Tja, baby, dreumes, kan beiden dus maar in de huiskamer?
We hebben een heel leuk hello kitty bouwsetje gehad. In folders staat dat het te combineren is met andere bouwblokken.
Ze vindt het helemaal super dus denk erover om ander setje op haar lijstje te zetten.
En ik heb laatst ergens ook bouwblokken gezien van nijntje, een schooltje was het geloof ik. Weet iemand waar ze dat hebben en of ook dit te combineren is met duplo? Kan het via google ook niet vinden.
Weten jullie of het te combineren is met duplo?
Thanks!
Wij hebben ook verschillende hello kitty stjes(ze vindt het helemaal te gek) en het pas prima op duplo. Je merkt wel dat het hello kitty set iets minder stabiel is dan de duplo, maar verder geen probleem.
Sophie heeft Duplo en ze krijgt nu met Sinterklaas ook blokken van Mega bloks en die schijnen te passen :thumbup:
de nijntje bouwblokken hebben wij ook en heb er een doos duploblokken bijgekocht voor sinterklaas… dat past wel hoor…
@mamavan2meisjes wrote:
de nijntje bouwblokken hebben wij ook en heb er een doos duploblokken bijgekocht voor sinterklaas… dat past wel hoor…
Weet je waar ze die nijntje blokken verkopen? Een schooltje is het toch?
Die setjes van Hello Kitty passen inderdaad op Duplo. WIj hebben er ook 2 setjes van. Een huisje en iets met paarden.
Ze zeggen in de winkel inderdaad dat dat past.
Megablocks passen volgens mij niet op Duplo… Volgens mij hebben ze het daar in onze vriendengroep meerdere keren over gehad.
Pas inderdaad, maar vind lego nog wel wat steviger
@wieniex wrote:
@mamavan2meisjes wrote:de nijntje bouwblokken hebben wij ook en heb er een doos duploblokken bijgekocht voor sinterklaas… dat past wel hoor…
Weet je waar ze die nijntje blokken verkopen? Een schooltje is het toch?
ja klopt, heb het gekocht bij bartsmit online…
en de nijntje blokken zijn net zo stevig als de duplo…
er zijn volgens mijn verschillende maten Megabloks. Jelmer heeft laatst een Cars setje gekregen en die doen het prima met de Duplo.
Maar dit terzijde :mrgreen:
Hello kitty wordt hier gewoon met duplo gebruikt en merk eigenlijk geen verschil. Ja, de stickertjes worden eraf gepeuterd :?
@angelbaby wrote:
Ze zeggen in de winkel inderdaad dat dat past.
Megablocks passen volgens mij niet op Duplo… Volgens mij hebben ze het daar in onze vriendengroep meerdere keren over gehad.
Ja hoor, dat past wel op elkaar, wij hebben hier ook beide in huis.
De pest met Megabloks is alleen dat het in uhm… een stuk of 4 verschillende formaten bestaat, dus je moet wel goed opletten dat je het goede formaat hebt.

Overigens passen die Hello Kitty- en Nijntje bouwsets inderdaad ook op Duplo (en dus ook op Megabloks).
Mooi! Dan kan ze nog meer hello kitty spul en nijntje op het lijstje zetten! Vooral die hello kitty erg leuk, lekker meisjes!
Vandaag hebben wij voor de verjaardag van K.imberly van Mega Blocks de Dora speeltuinset gegeven. Op de Abrick plokken passen ze niet. Maar is het grootte verschil duidelijk te zien?
Die Abrick blokken daar doet ze nu niks meer mee, dus niet-passende bouwblokken is dan wel jammer.
Heeft iemand het grote bouwhuis van hello kitty? Het kleine bouwhuisje is leuk open en heeft een bedje, slaapkamer en keukentje, heel schattig! Heeft het grote huis dit ook?
Ik heb het grote bouwhuis. Er zit een bedje in wat je kunt stapelen of naast elkaar kan zetten, een fornuisje, wasbakje beneden en boven, twee tafeltjes en vier stoeltjes en het is inderdaad een mooi open huisje.
Ik was er eerst wel happy mee (vind hem zelf vooral zo schattig :mrgreen: ), maar emma speelt er eigenlijk nooit mee en het bovenste deel valt telkens van het onderste gedeelte af. Daaraan kun je wel merken dat het kwalitatief wel wat minder is als duplo.
Maar verder is het wel echt een superleuk huisje :thumbup:
Oh en er zit trouwens niet eens een echt duidelijke bouwtekening bij dus je moet zelf een beetje uit vogelen hoe het nou in elkaar moet en waar je stickers moet plakken.
@purpled82 wrote:
Ik heb het grote bouwhuis. Er zit een bedje in wat je kunt stapelen of naast elkaar kan zetten, een fornuisje, wasbakje beneden en boven, twee tafeltjes en vier stoeltjes en het is inderdaad een mooi open huisje.
Ik was er eerst wel happy mee (vind hem zelf vooral zo schattig :mrgreen: ), maar emma speelt er eigenlijk nooit mee en het bovenste deel valt telkens van het onderste gedeelte af. Daaraan kun je wel merken dat het kwalitatief wel wat minder is als duplo.
Maar verder is het wel echt een superleuk huisje :thumbup:
Oh en er zit trouwens niet eens een echt duidelijke bouwtekening bij dus je moet zelf een beetje uit vogelen hoe het nou in elkaar moet en waar je stickers moet plakken.
Oke, dus aan de achterkant zitten wel dingen verstopt, op de foto’s zie je dat niet. Ook zo’n schattig spiegelstickertje? :inlove:
Ik heb de ijscokraam al en daar doet ze op zich wel wat mee, maar dan moet je hem echt in elkaar zetten, maar dat is met alles want zelf het bouwen kan ze nog niet. Bij de ijscokraam was het ook zelf uitvogelen welke stickers waar en hoe op te bouwen.
Dan ga ik denk ik toch voor de grote, heeft ze weer wat meer blokken!