Goedemorgen :shifty:
Ik zit even flink in de stress…
Mijn jongste mannetje is precies 3 mnd en 1 dag :inlove: en afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil ingenomen. (was alweer mijn derde strip ben nl 2 weken na de bevalling al gestart.)
Vorige 2 stopweken keurig ongesteld geweest, vrijdag laatste pil en zondag/maandag ongesteld.
Maar deze keer bleef/blijft dit uit :shifty: Morgen moet ik met een nwe pil starten want deze beviel niet (had steeds begin derde week licht bruin/rood bloedverlies).
Nu dacht ik vanmorgen voor de zekerheid even te testen met de matcare ultra. En er is een hEEEEEEEEEEEEEEEEEEl licht lijntje verschenen
Om het zichtbaar op de foto te krijgen heb ik hem even bewerkt door puur en alleen het contract op max te zetten, en dan zie je idd een streepje.
Ik ben flink in de war en in de stress. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en dan denk je safe te zijn met de pil
Kan het een vals positief zijn? En had hij nu niet allang veel vetter positief moeten zijn? Of is een pilcyclus niet te vergelijken met je eigen cyclus waardoor ik bijv nog maar heel kort zwanger kan zijn?
Pff wat een nachtmerrie zeg…
Oeh heftig…
Ik heb hetzelfde gehad toen mijn jongste 3 maanden was.
Ik heb toen een dag later weer getest en toen was hij negatief. Maar ik was er echt van overtuigd (ook lichamelijk) dat ik zwanger was…
Ik hoop voor je dat het is wat je graag wil wat het is… :hug:
thanks :-* Ben bang dat ik lichamelijk ook wel een en ander voel :shifty: maar ja past ook wel bij mijn ongesteldheidsweek…Morgen maar even de CB digi doen met termijn en dan hoop ik idd dat hij net als bij jou toen negatief is.
Oei, dan hoop ik met jou mee voor jou dat hij negatief is
Kan me voorstellen dat je schrikt… zo kort na je bevalling en nota bene de pil gebruikt!
Vroeg me af oh je nog hcg van zwangerschap in je lichaam kon hebben: dit gevonden op site predictor:
Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.
Dus, of een slechte test gebruikt of zwanger…
Duim voor het resultaat wat je wenst…
Oh Smurf… wat zul je in spanning zitten.
Hoop voor je dat je inderdaad (nog) niet zwanger bent :-*
Oh jemig meis, :hug:
Kan me voorstellen dat je enorm schrikt, het komt niet uit, je hebt het niet zo gepland en dan gaat er van alles door je heen.
Hier heb ik 2 kinderen die maar 13 maanden schelen, dat was wel gepland en ik vond het prachtig, maar heftig.
De pil is toch niet altijd even betrouwbaar als men denkt, daarvan ben ik zelf nu ook het bewijs.
Wij krijgen nog een 4e en dat is ook NIET gepland, NIET de wens.
Ik ben me ook rot geschrokken en heb de eerste 2 weken af en an alleen maar gehuild.
Nu is de knop om en we gaan ervoor.
Maar ik kan me de stress die je NU voelt zo ontzettend goed voorstellen en daarom alleen al een mega mega dikke knuf en een stevige arm om je schouders.
Het is niet niks als het op zo’n manier op je pad komt. Kinderen krijgen is zo heftig, dat wil je toch het liefst op een meer gecontroleerde manier.
Mocht het wel zo zijn, dan kan ik alleen maar zeggen, huil, schreeuw, wees eerlijk voor jezelf en voel alles wat je ook mag voelen.
Je hoeft niet bij elke zwangerschap onder elke omstandigheid een gat in de lucht te springen… deed ik ook niet hoor :hug: :-
Ik zal duimen dat het loos alarm is… en verder veel sterkte :hug: :-
:shock: jee meid, wat een schrik ook voor jullie!
Ook een dikke knuffel terug :-
Ik ga morgen een kv testje doen.En hoe raar ook, ik hoop dat hij negatief is.We willen in de toekomst misschien nog wel een derde kindje maar dit zou wel snel zijn :shifty:
Als het zo is, dan is het zo en gaan we er wel voor. Zullen zien morgenochtend, laat het jullie weten. :-
Smurf :shock: Kan me heel goed voorstellen dat het ff een enorme schrik is… :hug:
Al zou ik er wel blij mee zijn (als het mij/ons over kwam), maar zou bang zijn dat ik het lichamelijk nog niet aan zou kunnen…Heb nog zo’n last van mijn bekken en schaambeen!
Ik hoop voor je dat de test van vandaag vals-positief is en dat je je wens voor een eventuele 3e kindje zelf mag ‘plannen’.
Heel veel sterkte met het test-resultaat! Ik ben er niet dit weekend, maar zal maandag meteen kijken wat de uitslag was!
wow heftig meis :hug: :hug: hopelijk is de volgend test negatief
Cell van harte met jullie 4e wonder
San, komt echt goed, gewoon een rare test joh, blijf in ieder geval duimen hier, zo snel zit je inderdaad ook niet op te wachten :hug:
Ik heb hetzelfde als Madre gehad vorig jaar toen was onze jongste een maand of 7, maar ook zwanger voelen en alles en ik was aan de minipil waardoor ik niet meer menstrueerde, dus heel wat onzekerheid door de positieve test, maar de volgende dag was ie weer negatief en na een paar dagen was ik ook van de zwangerschaps gevoelens af zeg maar. Ik hoop voor jou dat ie morgen negatief is
Ennuh even off-topic, toch gefeliciteerd Cell :-* Ik schrok in een ander topic van je banner, omdat ik idd dacht dat jullie klaar waren met 3, maar dat klopt dus ook wel… Soms beslist de natuur ander he :inlove:
Dit is voor ons trouwens de reden om na een 3e kindje bij vriendlief te draadjes je laten blokkeren :shifty: Ben nu al 2x door de pil heen gegaan, dus dat is hier ook geen betrouwbare methode gebleken :shifty:
Als dit kindje in alle gezondheid bij ons mag komen volgend jaar, dan laat ik me daarna ook sterilliseren hoor… ik was al klaar, maar na deze "toegift"wel helemaal
Huisarts weet ervan, ik ga dan voor Essure. :thumbup:
Sandra, da’s schrikken als je er nog niet aan toe bent inderdaad. :hug:
Tim gaat hier dan Hij vindt dat ik dan wel genoeg onder het mes ben geweest om de kindjes te krijgen (3x ks) en dat hij 1x even geknipt gaat worden om te zorgen dat ze er niet meer komen Maar sterilisatie kan tegenwoordig bij vrouwen ook zonder hele ok idd, dat las ik laatst ergens, dat is dat Essure toch? Maar goed tis allemaal wel weer erg OT :oops:
jee wat veel mensen die door de pil heen zwanger raken. Dacht juist dat de pil zo betrouwbaar was :o
Daarnet CB digi gekocht met indicator. Ben benieuwd morgenochtend.
Voel opeens van alles, misselijk :sick: maar dat komt door de zenuwen hahahaha.
Manlief net verteld…hij zag de test en dacht oh mijn god er staat echt een lichte streep :shifty: Ja zeg ik maar kan nog alle kanten op morgen weten we meer…
Hij zei alleen maar, ships en je werk dan :think: Verder vind hij het blijkbaar niet zo’n drama :inlove: mocht het zo zijn. Maar hij hoopt ook op een negatieve test hoor morgen.
Weet wel dat als de CB digi neg is dat ik nooit meer een matcare test koop. die dingen werken je de stuipen op het lijf :naughty:
@Smurf78 wrote:
Daarnet CB digi gekocht met indicator. Ben benieuwd morgenochtend.
Voel opeens van alles, misselijk :sick: maar dat komt door de zenuwen hahahaha.
Ik kom hier morgen weer spieken dus!
Ik begrijp je schrik…en de test die je hebt gedaan vandaag…hmmm geen idee wat ervan te denken.
Zou wel heel snel zijn inderdaad, dus ik duim met je mee, dat het niet zo is morgen!
Ja er raken jaarlijks aardig wat vrouwen door de pil heen zwanger, ik hoor ook steeds meer om mij heen dat vrouwen kiezen voor een spiraal hoewel er natuurlijk maar 1 manier echt helemaal safe is… maar die is zo ongezellig he Maar goed, ik had hier met de CB digitaal een positieve test vorig jaar, ik had dus niet een speciale vroege test ofzo. Maar wel in elk geval prettig dat je man er in elk geval vrij nuchter over is :thumbup: Dat scheelt je extra stress die je toch al hebt nu, in elk geval tot morgen :hug: Kom morgen nog wel even aanwaaien hier, maar tot dan in elk geval een dikke :hug:
oops dubbel
Pfieuw…vanmorgen de CB digi gedaan en die zegt: NIET zwanger :dance:
Ikke blij voor nu. Over een jaartje hoop ik er wel van te gaan balen :inlove: :mrgreen:
Thanks voor de knuffels :-* , en eh ik koop dus nooit meer ene matcare he :naughty: