Hellendoorn

Is hellendoorn geschikt voor een meisje van 4.5 jaar oud?

Ik twijfel tussen hellendoorn , slagharen ( wt in mijn beleving hetzelfde is als hellendoorn) en Plopsaland.



Zit nabij ommen tm dinsdag, vandaag naar een Indonesisch dierenpark geweest.



Dus als d’r betere tips zijn dan sta ik er uiteraard ook oor open !

Leuk he die dierentuin. Wij zijn er laatst ook geweest. Giethoorn vind ik ook altijd leuk voor een wandeling en rondvaart.



Hellendoorn is leuk. Maar of het ook leuk is voor 4,5 jarigen weet ik eigenlijk niet. Mijn jongens gaan altijd met opa en oma elk jaar.

Juist voor die leeftijd is Hellendoorn erg leuk! Dat is absoluut een aanrader. Er is van alles wat daar, van rustige peuterattracties tot achtbanen.

Slagharen vind ik persoonlijk meer geschikt voor wat oudere kinderen, daar zijn ook veel attracties pas toegankelijk vanaf een lengte van 1.20. Dus daar zou ik nog even mee wachten. Plopsaland ken ik niet.

Ik zal dan zeker voor Hellendoorn of Plopsaland gaan. :thumbup:

Ik wacht het weer ff af en gaan als t droog is lekker naar helendoorn.



lang leve m’n rijbewijs… Haha

Hellendoorn is inderdaad leuk voor een 4,5 jarige! Mijn jongens vinden het geweldig…dreumesland, wildwaterbaan, donderstenen, de show van Kareltje en Jasmijn…veel plezier!!

Onze oudste was ruim 2 toen we voor het eerst naar Hellendoorn gingen.

Uiteraard zijn dan niet alle attracties geschikt, maar toen kon ze al in veel dingen.

We zijn in de meivakantie weer geweest, ze is nu bijna 5, en het wordt steeds leuker.

Nog steeds is ze voor sommige attracties te klein, maar ik vind het wel een aanrader!