Hellendoorn

Over twee weken ga ik met mijn zwager en zusje een dagje naar Hellendoorn.

Mischa gaat zowieso mee, hij is 5 jaar en mag in ieder geval in een heleboel dingen, wat hij zeker weten ook leuk vindt.



Maar nu de vraag, nemen we Justin ook mee?

Hij is 3 jaar, ongeveer 1 meter lang. Dus hij mag op zich wel overal en nergens in.

Maar doe je dat ook? Neem je een kind van 3 mee in bijv. de wildwaterbaan? Ik denk haast dat hij het wel leuk zou vinden, maar ik wil ook niet zo’n barbaarse moeder zijn die haar kind van 3 overal in meesleept en het eigenlijk ‘not done’ is ofzo.



En heeft iemand enig idee hoe lang de wachtrijen ongeveer zijn op een zaterdag in de zomervakantie?

Als je denkt dat hij het leuk vindt, waarom zou je hem dan niet meenemen? Ik denk dat sommige kinderen van die leeftijd een wildwaterbaan veel te eng vinden, en voor anderen is het juist hartstikke leuk. Leeftijd zegt niet zoveel met dat soort dingen. Hoe hij zal reageren, dat weet je zelf het beste.



Wij zijn er vorige maand geweest, Laura vond het geweldig. Ze haalde net de 1.20 (nou, eigenlijk net niet, maar ze waren niet zo strikt daar), dus ze mocht overal in, ook dus in de achtbaan over de kop. Wat misschien ook niet een attractie is die direct bedoeld is voor een 4-jarige , maar ze wilde zelf graag en vond het erg leuk (en spannend). Ze sloot meteen weer achteraan in de rij aan voor een tweede ritje.

Maar ze heeft zich ook heel goed vermaakt met de minder spannende attracties en in de gewone speeltuin daar.



Er zijn daar meer dan genoeg leuke ‘peuter-attracties’ voor de kleinsten, dus echt voor elke leeftijd wat. Ik denk dat een 3-jarige zeker een hele leuke dag kan hebben bij Hellendoorn.



En zo’n wildwaterbaan, dat kun je altijd op dat moment nog bekijken natuurlijk. Als hij het ziet daar en hij durft op het laatste moment toch niet, dan toch niet?

(betekent natuurlijk wel dat jijzelf dan misschien ook een aantal attracties zult missen als je bij hem blijft, maar ik weet niet of je dat erg vindt?)

Isabel is met 2 jaar geweest en heeft genoten! Geweldig vond ze het!

Ze mocht dan ook in best al veel attracties, dus echt een aanrader!

Wij zijn vorige week naar Hellendoorn geweest. Mijn dochter is ruim 2,5 jaar en heeft zich prima vermaakt. Voor de jongere kinderen is er genoeg te beleven. Vond het wel een leuk park.