Helemaal overdonderd....................

De bel ging net…

Ik zag door het raam onze buren staan.

Ik deed de deur open en kreeg meteen een grote bos bloemen in mijn handen gedrukt!



Onze buren hebben een paar weken geleden hun huis verkocht.

Hun nieuwe huis is pas volgend jaar klaar maar ze gaan per 14 juli eerst in een appartement.



Bij de bloemen zat een foto van hun -huis in wording- en het adres van het appartement waar ze tijdelijk gaan wonen.

Verder stond er op:



Voor de beste buren die wij ons hadden kunnen wensen!



Ik was en ben nog helemaal overdonderd… :oops:

Voor mijn gevoel doe ik niks bijzonders.

(Let op het huis met de vakantie, zet de containers binnen, doe de ramen dicht als het regent, maak 's winters hun padje ook sneeuwvrij.)



Het zijn zulke schatten van buren, ik vind het jammer dat ze weg gaan :frowning:

Wat onwijs lief!! :smiley: :smiley:

Jammer dat ze weg gaan dan

en nu maar afwachten wat je er voor in de plaats terug krijgt.

wat onwijs lief van je buren zeg…

Oh wat een fantastisch lief gebaar zeg!!!



Nou lekker van genieten hoor van die mooie bloemen.



:-* Gismo

Wat lief :inlove:

Ow zwijmel, zucht… wat lief… goede, leuke buren zijn zo belangrijk he… en dan hoef je niet dagelijks op de koffie maar gewoon de kleine dingen… das toch top!! :thumbup:

wat lief, jammer dat ze weggaan.

Wat lief zeg, hopelijk krijg je superburen terug !!

wat leuk zeg wij hebben ook leuke buren en doen dezelfde taken als jij doet haha

hun gaan ook verhuizen wel jammer ben benieuwd wat we nu naast ons krijgen het is toch altijd weer spannend want we hebben van hun geen last(heel soms eens de muziek hard en de katten) maar ach dat heeft iedereen wel eens ben benieuwd

Ach, wat een mooi gebaar! Super van die mensen! :thumbup: Enne: mooie bos bloemen!

Kunnen wij niet naast jullie komen wonen? :mrgreen: O nee, wij hebben ook hele lieve buren.



Hartstikke leuk toch, zo’n bedankje!

Greetje,

Als ik naast je zou wonen én dan verhuizen…

ik zou je ook bloemen overhandigen, dat meen ik echt.

Vind je op kok al een lieverd, (las je laatst nog in pb :wink: )

dus zal je als buurvrouw in real life ook wel schitterend zijn.

Snap je (bijna ex) geburen heus wel !

:-*

Geniet er maar van, je zal het echt verdiend hebben. Anders hadden ze het heus niet gedaan.



liefs

Gerda

Oh als ik hier zo lees over hoe geweldig buren kunnen zijn, dan ben ik best jaloers hoor!!!



Wou dat wij van die fijne buren hadden.



Helaas is niks minder waar (zie discussietopic) :cry:

lief van ze! Hopelijk komen er ook weer leuke buren voor in de plek, aan jou zal het niet liggen :thumbup:

jeetje wat lief zeg.



En zo te lezen zijn jullie ook goeie buren die je maar kunt wensen. :thumbup:



Ik vind het ook normaal om dat te doen hoor. Wij letten ook altijd op onzen buren zn huis als hun er niet zijn. Zet de containers buiten etc.

Vorig jaar was mijn buurman ziek, het was toen een hittegolf en hij had ook nog koorts :shock:

Toen hem ik onze ventilator even gebracht :wink:

Dat had hij ook voor mij gedaan, weet ik zeker! :wink:

We hebben 8 jaar naast elkaar gewoond…

geweldige buren dus! jammer dat ze weg gaan, Nu maar weer afwachten wie er naast jullie komen.

Maar een erg lief gebaar zeg. :thumbup:

Wat lief! En wat jammer dat ze weg gaan!

Wat een leuke verrassing ! :thumbup:

ow heerlijk zulke mensen :thumbup: