hele rare keelpijn

Hallo,



Even een vraagje, ik heb sinds gisteren hele rare keelpijn. Het doet alleen zeer met slikken en dan voelt het alsof ik aan de linkerkant een enorme brok in mijn keel heb. Is dit de voorbode van een keelontsteking of niet?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik anders morgen nog de huisarts moet bellen? Daarna is het namelijk kerst en dan heb ik niet zo een trek om me beroerd te voelen.



Alvast bedankt voor het antwoorden.



liefs Suzanne

Niemand???



groetjes Suzanne

Ik heb afgelopen maand twee keer zo’n rare keelpijn/nekpijn gehad. Alletwee de keren trok het helemaal door naar mijn nek en schouder. Ik had bij wijze van ineens een stijve nek, terwijl het idd gewoon begon als keelpijn.

Ik zou dus wel ff langs de ha gaan, want met de feestdagen is het geen leuk vooruit zicht (antibiotica kuurtje ook niet natuurlijK)

Ik heb precies het zelfde, trachitol helpt erg goed

Lijkt wel op het begin van een keelontsteking. Die begint bij mij altijd zo namelijk.

Ben je zwanger? Anders zou je ibuprofen kunnen nemen… of paracetamol, maar de ibuprofen werkt ook ontstekingsremmend… En natuurlijk veel ijsjes eten…



Antibiotica kuur heeft in de meeste gevallen toch geen nut, maar je hebt wel de bijwerkingen.

Keelontsteking, helaas. Heb hier het ergste achter de rug en idd, ibu’s en pcmol. Cocktail van maken en op stipte tijden innemen dan heb je het minste last.

ik denk dat het een beetje heerst momenteel, bij mij begon het met keelpijn en daarna ben ik 2 weken goed ziek geweest, heel erg veel hoesten. ik hoop niet dat jij dat allemaal ook krijgt en dat het gauw over is.

sterkte iniedergeval :hug:

Hier hetzelfde. Ook nog hoge koorts erbij. Ben vandaag werken, maar ik stik alweer van de kou, dus ik ga zo snel mijn bedje in!

Trachitol inderdaad, die zuigtabletten werken goed en een flinke theelepel honing in je thee drinken, dat werkt ook subliem!!



Sterkte ermee!



Viratine

Hey Suzanne



Je moet wel even contact zoeken met de huisarts hoor!

Vorige week had ik ook vreemde keelpijn en vrijdag ben ik voor iets anders langs de assistente gegaan en ook gevraagd over die keelpijn.

Bij mij is er echt een bult zichtbaar onder m’n strottehoofd.

Ik mocht gelijk in de w8kamer gaan zitten, de huiasrts had geen spreekuur, was druk met andere dingen, maar kon me wel even snel aan horen en zien.

Hij denkt dat er misschien iets met mijn schildklier kan zijn…



Als ik at had ik het gevoel niet goed gekauwd te hebben, alsof er een aardappel in de weg zit…



Ik ben vrijdag bloed wezen prikken en moet een week w88 op de uitslag…dus maar even afwachten.



Maar ik zou wel naar de arts gaan hoor !!