hele praktische vraag,maar waar moet een mens 'm ander stellen dan op KOK ?
Stan krijgt z’n limonade en melk elke dag mee in van die Mepal bekers. bewust merkbekers, dat ze niet lekken enzo. Maar die dingen gaan zo stinken na verloop van tijd, ook al was je ze elke avond. Hebben jullie dat ook? is er iets tegen te doen?
Wat doe je er in?
Soms krijgen kinderen er nl. wel eens melk in en dat gaat stinken.
Mijn mannetje krijt er sap of water in en 's avonds gaan ze in de vaatwasser, ze stinken niet eigenlijk.
@maantje wrote:
Wat doe je er in?
Soms krijgen kinderen er nl. wel eens melk in en dat gaat stinken.
Mijn mannetje krijt er sap of water in en 's avonds gaan ze in de vaatwasser, ze stinken niet eigenlijk.
Ik wilde dat ook zeggen. Hier doe ik er sap in en ze stinken eigenlijk niet.
Hier gaat er ook alleen sap in, we hebben ze al 1,5 jaar en ze zijn nog prima, stinken ook niet.
Vroeger kon je aan tupperware bekers ook altijd ruiken welke gebruikt waren voor melk op school en welke niet. De bekers van de melk roken altijd onwijs muf :sick:
Vlgs mij ligt het gewoon aan de melk en niet aan de beker. Hier gebruiken we ook mepal bekers en daar gaat thee, water of sap in en die ruiken niet.
ligt idd aan de melk… met roosvicee ed geen enkel probleem mee.
Hmmm :think:, ja kan heel goed aan de melk liggen.
Dan moet ik dus voor de overblijf maar aan de schoolmelk? of is daar nog iets anders voor te bedenken?
enne…dacht dat die bekers niet in de vaatwasser mochten omdat ze dan niet meer waterdicht zijn?
@niki10605 wrote:
Hmmm :think:, ja kan heel goed aan de melk liggen.
Dan moet ik dus voor de overblijf maar aan de schoolmelk? of is daar nog iets anders voor te bedenken?
enne…dacht dat die bekers niet in de vaatwasser mochten omdat ze dan niet meer waterdicht zijn?
de beker zelf mag wel in de vaatwasser, de deksel is beter van niet… maar doen wij ook weleens en nog lekkerij gehad.
Over het algemeen was ik de bekers trouwens op de hand, ook ivm behoud van de plaat die erop staat.
oh nooit een probleem gehad met lekken en hij gaat dus wel de vaatwasser in.
melk moet echt in iets wat het koel kan houden een thermosfles oid.
ik gaf/geef voor zuivelproducten pakjes mee, want ook voor melk zijn er drinkpakjes met een rietje erbij. De beker is voor sap/ranja/roosvicee.
maar heb je dan die beker waar je de dop af kan draaien en dan aan de beker drinkt of die waar je op het knopje drukt en dat het tuitje er naar buiten komt, ?