Helderrood bloedverlies,groot stolsel, toch niet meer zwange

Gisteren heb ik na 1 dag lichtroze verlies een groot stolsel (>5cm) verloren. En daarna helderrood.

Dat is duidelijk een miskraam…



M’n man gebeld en de vk gebeld en ik mocht meteen komen om even een echo te maken.

Ik had het stolsel meegenomen, en het leek idd een vruchtzak, maar ze kon geen vruchtje vinden, al wist ze dat ook niet zeker.

Echo apparaat ter controle erop. What?!!! een vruchtzak! met een beebje! mét een kloppend hartje !! :shock: :shock:



Ik was en ben echt zo verbaasd hierover!



Ik heb gisteravond nog wat kleine stolsteltjes verloren en nu nog bloedverlies.

Ik moet rustig aan doen (hoe moeilijk!).



Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?

Ik heb geen stolsel verloren maar was wel zwanger van een 2ling waarvan er eentje heel vroeg in de zwangerschap is “verdwenen”. Opgenomen door mijn lichaam.



Misschien was jij ook zwanger van een 2ling?



:hug: voor de schrik.

Die kans bestaat. Het kan ook een bloeding van een zwakke plek geweest zijn, waarvan het bloed gestold is geweest en door druk doen losgelaten heeft… bijvoorbeeld of een poliep achtig iets.



Daar zullen we ws nooit achterkomen.



Ik vind het nu nog wel heel raar hoor. Ik loop met maandverband in en ben zwanger ?!?!

En ook nog wel een beetje eng.

Dat kan ik mij voorstellen. Het moet heel schokkend geweest zijn. Maar wat een opluchting dat er nog een beebje in je buik zit die het goed doet! heb vertrouwen. Mats is het bewijs dat het goed kan blijven gaan. :-*

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik heb net toch nog een miskraam gehad. Ik heb nog niet de vk gebeld.

Maar een nog 2 x zo groot stolsel, erna iets wat op een vruchtje leek :cry: :cry: :cry: en maandverbandjes vol bloed is echt niet goed

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



Ik heb nu (wel) erg buikpijn en kan niet slapen.



Raar genoeg is dit dus de uitgerekende datum van Arik vorig jaar. Is dit vruchtje om 2.30 gekomen, het moment dat mijn vliezen braken bij Arik en nu om 5.00 zit ik beneden met de laptop vanwege de buikpijn (AU!) het moment waarop ik weeën kreeg bij Arik.



Ik vind het onzin om de vk wakker te bellen, want je kan er nu toch niks aan doen, maar ik hoop dat ze morgenochtend weer een echo wil maken, zodat ik het bevestigd heb (en of ik alles kwijt ben).

:frowning: :frowning: wat vervelend voor je…!!Ik heb hetzelfde meegemaakt en bij mij ging het ook mis na die goede echo… sterkte!! ik hoop voor je inderdaat dat ze vandaag een echo wil maken. Ik had wel het geluk dat ik meteen nog die maand weer in verwachting was, ik hoop dat jij ook snel weer in verwachting mag zijn… :-*

Heel veel sterkte meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug:

Ach! Sterkte meid! Het leek goed te zijn en nu toch…sterkte! :hug:

Wat ontzettend verdrietig… :hug:

sterkte :hug:

:hug: :hug:

Wat verschrikkelijk, kan me alleen maar een voorstelling maken van hoe verdrietig dat moet zijn :cry: :hug:

oooooooh ik blijf toch hopen dat het goed zit :hug: :hug: :hug: anders naar de 1e hulp gaan voor een echo

:hug: :hug: sterkte

:hug:

:hug: :hug:

:hug: :-*

:hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: