helaas......

Lieve meiden…



Deze kleur zegt al genoeg…



Het bruinverlies is overgegaan op rood…

Nog steeds niet veel maar toch wel wat.

Mijn temp was vanmorgen nog 37,20 [vreemd]

Zal morgen wel weer gezakt zijn denk ik…

Moet zeggen had niet anders verwacht…

tuurlijk had ik wel een heel klein beetje hoop…

Maar zaterdagavond was ook dat kleine beetje hoop weg.!

Maar we gaan door.!!!

Heb er wel een goed gevoel bij die cryo,

eigenlijk had ik dat meteen toen ze zeiden dat er 2ingevroren waen.



Heb vanochtend nog wel gebeld over dat bruinverlies en de bolletjes. Maar als de bolletjes op waren dan moest ik gewoon stooppen 15dgn waren genoeg zei ze. En over dat bruinverlies ik denk dat dat een voorbode is van de menstruatie die gaat komen.



We gaan nu lekker genieten van de feestdagen die gaan komen.! En hoop dat 2006 een top jaar wordt voor ons



Kuss beertje

oo meissie…



ik hoop zo dat je voorgevoel niet goed is, en dat er toch nu eindleik een beeb in je mag gaan groeien

:pray:

wanneer ga je naar de arts terug ??





Veel liefs

Maja

heeeel veeel succes en sterkte

He Beertje dat was niet waarvoor ik geduimd had… :frowning:

Hopelijk kun je idd lekker met zijn allen genieten van de feestdagen en wordt 2006 een heeel erg vruchtbaar jaar voor ons allemaal! :mrgreen:

Hoi Beertje



Ontzettend balen meis…



gr marientje

Sterkte meid! :frowning:

beertje, wat is dat balen zeg!

Goed dat je er toch weer positief over kunt denken, laten we inderdaad hopen dat 2006 een vruchtbaar jaar wordt voor ons allemaal.

Ik duim nog voor je hoor! Hoe is het nu? Nog bruin of hopelijk nog niet ongesteld?



:pray: :pray: :pray:

Sorry,sorry meiden.!!

Dat het even geduurd heeft maar hier ben ik dan:

Het is een beetje een raar verhaal geworden…



Jullie weten dat ik vanaf de tp krampen had en dan toch op woemiddag bloedverlies. Maar donderdagavond steeds meer krampen en pijn in de rug. vanmorgen toch weer het ivf team gebeld,

Dat ik nog steeds krampen en pijn in de rug had. ivm overstimulatie nog steeds moest ik meteen bloedprikkenen s,middags de uitslag van het bloed geprikt op overstimulatie en zwangerschap.

weer naar huis en 14:00 kon ik bellen voor de uitslag en nog steeds krampen dit voelde niet goed.!!!



thuis gekomen ben ik ff gaaan liggen en moest er weer uit omdat ik naar de wc moest, en ik voelde van onderen iets eruit glijden…

Kijk ik in de wc en schrok best wel…

ik zag daar iets liggen een heel langwerpig iets…

heb het toch weer uit de wc gehaald en op een washandje gelegd en het voelde glibberig aan… Sorry voor het onsmakelijke]

Heb het hubbie nog laten zien die vond het zo smerig dat hij echt wegliep. maar wat denk je? pijn in de buik en rug was weg.!!!

Echt voelde niks meer gewoon onwerkelijk dit.!

En de druk in de buik was gewoon weg.

Heb toen meteen de ivf afdeling gebeld en dit verteld maar daar konden ze niks mee… Moest eerst op de bloeduitslagen wachten…

Beetje verwarren,aangeslagen werd het eindelijk 14:00 en kon bellen.

De uitslagen waarop geprikt was was allemaal goed dus geen overstimulatie. pffff of er een last van mij afviel want was daar erg bang voor.!!! Helaas de uitslag van de zwangerschaptest was er nog niet. daar kan ik maandagmorgen voor bellen. Ook kon ik zelf zondag een test doen zei ze… Maar ik denk zeker niet aan een zwangerschap hoor