helaas weer niet gelukt

Ik en mijn vriend waren er niet van bewust dat dit zoveel met ons zou gaan doen je neemt de keuze om te stoppen met je anticonseptie omdat we dolgraag een kleine willen helaas lukt het niet zomaar vandaag is er bloed bij me afgenomen omdat ik een week overtijd was en me best wel zwanger voelde (of is het psygisch?)

helaas was de uitslag negatief :cry: ik moet weer afwachten tot ik ongesteld word ben ik het aan het einde van de week nog niet ben dan kan ik bellen om te vragen wat we gaan doen waarschijnlijk dan primolut en clomid(zowieso weer 3 maal daags clomid) dit word de zesde keer clomid het vraagt momenteel erg veel van me ben dood moe ga vanavond maar eens vroeg om bed en deze week heb ik me van het werk afgebeld eerst dit maar weer een plekje geven werken komt later wel

ach meis… wat een teleurstelling!!

Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden

Een hele dikke knuffel vanaf deze kant :hug: :hug:

En neem de rust, dat is zo belangrijk! :hug: :hug:

Meid een hele dikke knuffel voor jou!!!

Ik hoop zo voor je dat het o zo gewenste resultaat snel voor jullie gaat komen.



Liefs, Chantal

hee roosje



Hoe gaat het nu met jouw, al een beetje beter hoop ik.

Ik ind het zo naar voor jullie.



groetjes sjolie

sjolie bedankt voor je berichtje ik ben al aardig bijgekomen natuurlijk baal ik erg en heb zo af en toe nog een flinke huilbui waarom een ander wel die het niet wil en ik die zo graag wil niet? er is weer wat hoop maar durf het bijna niet meer

ben nog steeds niet ongesteld wacht nog even af en anders bel ik morgen of vrijdag naar het zh van hoe nu verder

hee roosje



Ik werd na de laatste keer 3 weken later weer ongie, zag maar 3 weken na de andere nod dag.

Hopelijk komt het snel weer op gang en kunnen jullie weer verder, jullie zaten nu zo dichtbij.

Ik kon de vorige keer niet wachten tot we weer verder konden, ik heb echt staan springen van blijdschap toen ik weer ongie werd :oops: , vreemd om er ook eens blij mee te zijn.



groetjes sjolie

ja ik kan ook niet meer wachten om door te gaan voel me nu ook ellendig hoor

zolang zal het bij mij niet duren dan krijg ik als het goed is primolut om het op te wekkenen daarna weer aan de clomid en begint het verhaal weer van vooraf aan

hoelang heeft het geduurd voordat je zwanger was? of heb ik je dat al eens gevraagd :oops: voel je je wat goed?

hee



Al met al zijn wij 32 maanden bezig geweest, omdat ze eerst niets konden vinden en steeds weer wat nieuws probeerden, totdat ik en samenlevingstest voorstelde en die was negatief m dus werd ik gelijk door gestuurd voor IUI behandelingen, moest er dus zelfs om vragen, was een streekziekenhuis.

Maar die keer hiervoor had ik hetzelfde als jouw en de maand erna dus zwanger dus wie weet, goeie moed houden.



groetjes sjolie

och jee wat een ellende zeg wij zijn nu 16 mnd bezig maar waar woon je dan? ik ga naar het mcl word er prima geholpen :lol:

hee



Ja wij waren nu met de IUI behandeling ook in het MCL en kijk er eens aan.

Hele leuke ploeg hebben ze daar, een wereld van verschil.



groetjes sjolie

ik heb net het ziekenhuis gebeld want ik ben nog steeds niet ongesteld ze weet zeker dat ik een eisprong heeft gehad want er heeft wel wat gezeten maar is erg vroegtijdig afgestorven waardoor mijn ongesteldheid nu ook weg blijft ik moet het weekend nog aanzien en als het er dan nog niet is mag ik maandag weer bellen voor medicijnen ben er weer erg verdrietig door zullen de hormonen wel zijn :cry: