Hallo meiden
hier ben ik terug! ten eerste bedankt allemaal, speciaal faizaa voor alle tips en hulp;.Maar nu is tijd voor mij om af te bouwen…en de rede is…REFLUX!!
Keana is begonnen met vaste voeding en het gaat uitstekend! Ze eet goed, gaat goed naar toilet daarvan en…GEEFT NIKS TERUG! Zelfde 's avonds na haar fles soyamelk met een beetje koekjesmeel of rijstvlokkjes…maar ELKE keer dat ze mijn bv krijgt…geeft ze zoveel terug! En niet altijd direct na de voeding…ik bedol…soms wel, een beetje wtarig melk…maar in een uur of 2 - 3 komt van alles uit! Gekabbeld en sterk zuur ruikende melk! Dit gebeurt niet als ik afkolf en een beetje rijstvlokken daarin doe…maar ik zie het niet zitten op die manier!
Ik hen dus bezig metaafbouwen!
Nu eet ze zo :
Tussen 6 en 8 BV
11 uur groentenpap
14 uur BV
17 uur BV
20-21 uur fles…de voeding van 's nachts om 2 uur §(bv) ben ik deze week aan het afbouwen. Ze drinkt niet echt, het was meer een geweente om wakker te worden! Ik geef ze nu een tutje en ze slaapt door…en 's morgens heeft ze niet meer honger dan anders!
Volgende week krijgt ze de fles om 14 uur…dan bouw ik af 17 uur en tenslotte 6-8 uur.
Op die manier ga ik toch een mijlpaal bereiken …5 maand! En ik ben er echt trots op! Ondanks alle moeilijkheden!
Ik heb hier moeilijk mee dat ik ga stoppen…maar gisteren toen ik keana 's avonds een tutje gaf, pakte ze mùijn bloes vast en laachte naar mij to en deed haar hoofdje tegen mijn borst…dus ik weet dat dit goed komt! Ik ben ook dringend op zoek naar werk…dus het zal sowieso niet meer lang duren!
bedankt allemaal voro de steun echt waar!
Ik ga een hele mooie…maar ook moelijke periode afsluiten…en ik weet dat zowel ik asl keana het goed gaan doen!
dikke knuffel
Laura
Ah meis… je hebt het ook verdorie niet makkelijk gehad… daarbij ook nog moeten ‘vechten’ tegen de tochwel anti-bv wereld om je heen…
En uiteindelijk heeft ze WEL 5 MAANDEN BV gekregen van jou he… 8) 8) 8) Das een ge-wel-dige prestatie… en al helemaal in jouw omstandigheden… :hug: Je mag erg trots zijn op jezelf… echt!!!
Helemaal eens met Faizaa!
dank u meiden…ben echt ontroerd hiervan :oops: :inlove:
Meid ik vind het echt heel knap dat je het zolang vol hebt gehouden :dance: en vijf maanden is gewoon super, maar Noor heeft ook reflux, we geven haar voor en na de voeding 10cc bv nutriton/johannesbroodpitmeel (dus ik 20cc bv aan met 2 schepjes nutriton), dan gaat het goed.
Ze krijgt dat via vingervoeden en daarna leg ik haar aan.
Er komt heus nog wel wat terug, je moet echt rustig met haar doen maar dan houdt ze zo veel mogelijk binnen.
En ze krijgt zuurremmers, omdat haar slokdarm al te veel geïrriteerd was, die krijgt ze 2x per dag door de nutriton heen.
Ik kolf tijdens de 1e voeding 's morgens de andere borst af, weet dat het gedoe is, maar zo lukt het…
Mocht je je toch bedenken en je wilt nog wat weten, pb mij dan.
Dit is alleen maar een tip hoor, waardoor je niet zou hoeven stoppen, feit blijft dat ik het knap vind dat je het zo lang hebt gedaan :-* .
dank u meid! Helaas die mocht ik niet gebruiken omwille van risico’s voor verstopping…
Nu een zeer teleurgestelde ikke…ik ben al moeten stoppen heb dus de 5 maand niet gehaald :?
Ik had op restaurant een isje geten (en ze mag geen koemelk eiwitten)…omdat ik dacht…ben toch aan afbouwen, ze zal niet tevel last van hebben…en eergisteren heeft Keana hierooor de hele dag geweend en overgegeven! Alles wat van bv kbinnen kreeg, kwam eruit een hele voeding telkens, haar pijama was kletsnat…3keer!
En die eiwitten blijven een hele week in je lichaam…ze was zo ziek dat ik plots ben moeten stoppen
Ik heb de gyn gebeld en ik mocht geen pillekes om te stoppen en zelfs niet gedeeldelijk afkolven omdat ik zou blijven de productie stimuleren …met resultaat dat mijn borsten gestuwd zijn en ontzttend veel pijn doen…+huilbuien…VAN MIJ(Keana heeft hier geen last van…ze heeft geen enkele keer de borst gevraagd…)maar ik ben enorm emotioneel ne verdrietig!
Ik moet va de gyn een spannend bh aandoen en enkel als ik felle stuwing heb, beetje de spanning wegkolfen…
Ik voel vreselijk, verdrietig en heb pijn
Jeetje! Als ik jouw verhaal lees word ik er zelfs emotioneel van Ik kan jouw pijn gewoon vanaf hierzo voelen.
Wees trots op wat je het bereikt en accepteer het feit dat je ermee stopt. Geen schuldgevoel hebben!! (makkelijker gezegds als gedaan, ik weet het)
Ik wil je dit nog even meegeven: Je hebt het goed gedaan!!
(ook ik moest bij mijn eerste dochter stoppen met bv en heb er tot aan de geboorte van mijn jongste ‘last’ van gehad. Ik vond mezelf toch zo’n faler!! En dat is natuurlijk helemaal niet goed! Jouwes heeft toch mooi bijna 5 maanden borstvoeding gehad. Super knap!!)
dank u meid.;toch aan die verdriet kan ik niks aan doen, echt waar niet…ik voel het de hele dag door…die krop in mijn keel…en als ik afkolf denk ik telkens…wat een verspil…deze keer wou ik beter doen dan bij Phebe…en ik was bereid om zo lang mogelijk te doen.;en tis niet gelukt…vind het echt erg…
Mijn man steunt mij enorm.Hij had in begin heel veel moeite dat ik bv gaf…toch een maandje geleden zei hij hoe super trots op mij was, en fier dat ik zoveel heb gelaten voor mijn baby…en zo goed voor haar gezogd…van een freele en mager baby is ze een stevige en gelukkig meid geworden…die al rechtop kan zitten en mooie volle billekes heeft(was geboren met GEN vet aan haar billen)…en hij pakt mij vast en geeft com)plimenten…maar die tranen.;die kan ik niet stoppen.;voel echt heel slecht zullen de hormonen zijn zeker… :oops:
Niet schuldig voelen meiske… echt niet!!! je hebt keihard gewerkt hoor… dus hoppa, naar je dochter toe… romper uit en lekker bijten in die billekes van haar… die heb JIJ lekker vet gemaakt met je mamamelk… je hebt haar een SUPER start gegeven met die 4+ maanden mamamelk hoor…
:-* :-* :-* :-* :-*
dank u meid! Net een hevige huilbui gehad.;voel niet echt schuldig…mis het wel enorm :oops: :-*
Hormonen hormonen he… opnieuw dit topic lezen, jezelf ee schouderklopje geven en genieten van de mooie BV foto’s van jou hier op kok… een reep chocola en een kopje thee… en gewooon aan toegeven, die tranen…
Als die brok er eenmaal zit gaat die ook niet zomaar weg helaas. Maar wees nou trots op jezelf!!! Geef jezelf een flinke schouderklop en ga wat leuks doen om jezelf op te peppen (kapper, massage, sauna ofzo) want dat heb je wel verdiend als ik het zo lees.
dank u wel meiden :-*
Nee hoor meis :naughty: , je hebt je best gedaan en langer gegeven dan de gemiddelde moeder :hug:
:-*