Veel sterkte Mariëlle… Ik kan me je boosheid heel erg goed voorstellen. :hug:
Hey lieve Jel, hoe gaat het vandaag met je?
:hug: :hug: :hug:
Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Moest aan je denken vanmiddag, heel veel sterkte meid.
:hug: :-*
oh nee he
Heel veel sterkte!! :hug: :hug:
Lekker eruit geweest met M heerlijk met zijn twee ff niks.
Nu megabuikpijn en morgen naar het ziekenhuis de pillen ophalen, dan is het ineens zo definitief heel apart.
Hopelijk gaat de pijn meevallen al moet ik zeggen dat het op dit moment niet echt lekker voelt in mijn onderbuik.
:kaars: :hug:
:-* :hug:
Knuffie hunnie!!!
:hug:
:hug: :hug:
Oh, Jel wat lees ik nu
Heel veel sterkte :-* :hug:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Grrrrrrrrrrrrrr ik baal heb pillen gekregen om het op te wekken, dus vanochtend de eerste ingebracht niks geen resultaat nu net de 2de 2 dus hopelijk komen de weeen zo los. Anders morgen nog een keer hetzelfde riedeltje. En als er dan nog niks loskomt wordt het een echte operatieve curretage zit ik zo niet op te wachten natuurlijk.
Maar goed ondertussen genieten we van het super mooie weer.
@marielle wrote:
Grrrrrrrrrrrrrr ik baal heb pillen gekregen om het op te wekken, dus vanochtend de eerste ingebracht niks geen resultaat nu net de 2de 2 dus hopelijk komen de weeen zo los. Anders morgen nog een keer hetzelfde riedeltje. En als er dan nog niks loskomt wordt het een echte operatieve curretage zit ik zo niet op te wachten natuurlijk.
Maar goed ondertussen genieten we van het super mooie weer.
lieffie,
:-*
meis… hoop voor jou dat het "makkelijk"loskomt nu… operatieve ingreep heb je helemaal geen zin in…
:hug: :hug: :-*
Hoop dat het gauw loskomt, zodat jullie verder kunnen marielle…
Ach pop, hoe lullig dit ook klinkt, ik hoop dat het spontaan loskomt zodat je geen curretage hoeft te ondergaan :hug: :hug: :hug:
Hey meis, alles is al gezegd, gewoon even een dikke knuffel :hug:
Liefs Bianca