Helaas het mocht niet zo zijn. pg 17

Zo zijn we weer en 1 ding is zeker het is godzijdank geen Mola zwangerschap.

Wat het wel is nou eigenlijk weten we dat niet, ja ik ben zwanger maar hoeveel weken geen idee, is het een miskraam geen idee het vruchtje zit er nog steeds. Maar ze willen weten hoe mijn hcg is of dat gestegen is, het was namelijk nu nog te laag voor de duur van de zwangerschap en het vruchtje was ook nog te klein voor de duur van de zwangerschap.

Dus weer bloedprikken voor zekerheid, want misschien ben ik bv nog maar heel pril zwanger en niet al bijna 7 weken. Dit zou theoretisch kunnen kloppen omdat de ongi in het begin ff rommelig was.

Maar het kan ook een miskraam zijn geweest die nog niet uit zichzelf afgebroken is.

Maar thank God het is geen Mola oh hier ben ik zo blij mee.

Morgen belt hij mij met de uitslag van het bloed, en dan bespreken we hoe verder. Hij weet het gewoon niet zeker en wil niet zomaar iets afbreken voor hetzelfde geld ben ik dus nog maar pril zwanger.

Man man wat een gedoe maar ik ben blij dat het geen mola is.

Marielle,

fijn om te horen dat het geen mola is!

Ik blijf nog even doorduimen dat het een prille zwangerschap is en dat het helemaal goed gaat komen :pray: :pray: :pray: :pray:

Afgezien van het feit dat het geen mola is, ben je verder nog niet echt opgeschoten… Het vruchtje zit er nog wel, dat is al iets in ieder geval! En geen Mola :dance: En nu maar weer verder hopen en duimen dat alles goed is :pray:

Wat een opluchting dat het geen mola is!

Maar de onzekerheid blijft hé, pffffff de duimen blijven draaien ! :pray:

Gelukkig geen Mola dus maar inderdaad, verder weet je nog niet veel.

Misschien ben je wel korter zwanger dan dat je zelf dacht. Laten we daarop hopen :pray:

gelukkig geen mola :dance:

maar het blijft dus nog onzeker voorlopig :cry:

:hug: voor jou!

hopelijk krijg je snel een (positieve :pray: ) uitslag !

gelukkgi geen Mola

maar onzekerheid blijft wel!

Meis ik blijf heel hard door duimen dat het

een prille zwangerschap is :pray:

@Marieke_5000 wrote:

Misschien ben je wel korter zwanger dan dat je zelf dacht. Laten we daarop hopen :pray:

hier kan ik mee helemaal bij aansluiten

:-*

lieve Jel,

ik blijf mee duimen meis !!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hopelijk is de hcg waarde zooooooooo hoog dat alles oké is… :pray: :pray: :pray:

liefs

Gerda

@JannieElmo wrote:

@Marieke_5000 wrote:

hier kan ik mee helemaal bij aansluiten

En ik sluit me hierbij ook aan!

Ik blijf voor je duimen meis! :pray:

Fijn dat het geen Mola is!@!!

En nu blijven we hier heeel hard hopen dat het gewoon een heel jonge zwangerschap nog is!

Jel gelukkig geen mola zeg brrr moet je niet aan denken.

Ik hoop dat het nog te pril is voor een hartje idd. :pray: :pray: :pray: :pray: bij mij zagen ze ook pas wat bij 7,5 week daarvoor was er niks te zien op de echo toen hebben bij mij ook hcg geprikt.

Gelukkig geen mola, maar je blijft wel in spanning.

We blijven voor je hopen en duimen dat het nog maar een prille zs mag zijn dan.

Het zou zomaar kunnen natuurlijk, ik was ook zo aan het klooien met mijn ongie en dacht bij de eerste afspraak 8 weken te zijn en toen bleek ik al 12 weken ver te zijn.

Bij jouw is het dan precies omgekeerd, ik hoop het voor je :pray: :pray:

War fijn geen mola Jel!

Hopelijk op een goede bloeduitslag morgen :-*

Ik blijf voor je hopen Mariel!! :pray: :pray: :-*

Gelukkig geen mola!!!

Zal voor je duimen dat het om een vroege zws gaat :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-*

hoe is het vandaag mop?

:kaars: blijft aan staan :-*

We blijven hier net zo lang doorduimen tot je weet dat het oke is… :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: … we gaan gewoon door!