Heerlijk geurend toilet :-)

Het is een gek onderwerp maar toen ik vanmorgen op het toilet zat moest ik er aan denken.

Je komt wel eens bij mensen thuis en als je dan even daar naar het toilet gaat ruikt het er altijd zo lekker dmv luchtverfrisser of iets dergelijks. Bij wie is dat thuis ook zo en wat gebruik je…of gebruik je speciaal toiletblokje wat gewoon heerlijk blijf ruiken??

Ben wel benieuwd want mn toilet ruikt wel fris maar ik wil ook zo’n langgeurend geurtje op mn wc…haha

Ja dat ken ik wel, kom ik op het toilet en ruikt het zo lekker!

Niet overdreven, maar wel fris :thumbup:

Ik heb thuis het allergoedkoopste blokje hangen wat ik kon vinden. Zo’n geel citroen-ding.

Subtiel en niet TE. Ik ben aan het stoeien geweest met al die geuren en kleuren, maar de meeste blokjes vind ik veel te sterk ruiken.

Hee, Sensje , bij jullie op het toilet ruikt het lekker. Vertel eens, wat is jouw geheim???

ik vind hte altijd zo’n doordringende geur…idd sommige hebben het veeeel aangenamer :mrgreen:

ik krijg wel vaak te horen dat het fris ruikt, maar doe eigelijk niets bijzonder.

Ik vind toiletblokjes erg vies, iedereen piest erover heen en dus gebruik ik die niet :sick:

Gewoon ELKE dag een beetje glorix bleek in de pot en na de spoelbeurt wat wc eend groen.

Over de bril een doekje met dettol…

Voor na het “ontlasten” :mrgreen: heb ik brise ocean breeze spuitflacon staan en er staan van dezelfde geur een permanent verfrisser achter een nepplantje op de plank.

Vind het prima werken… groot voordeel, die permanet verfrisser is een soort gel die krimpt, het laatste stukje gooi ik altijd in de stofzuiger :thumbup:

@Cell wrote:

Ik vind toiletblokjes erg vies, iedereen piest erover heen en dus gebruik ik die niet :sick:

:shock: Krijg er helemaal kippevel van, nog noooit op die manier over nagedacht! Ieks, eruit met die dingen!

:sick: :sick:

@Mip wrote:

@Cell wrote:

:shock: Krijg er helemaal kippevel van, nog noooit op die manier over nagedacht! Ieks, eruit met die dingen!

sorry... :shifty:
Maar je moet hem er toch steeds uithalen als je de plee schoon maakt, sommige moet je bijvullen en al ever sinds mijn moeder die dingen gebruikt en ik de plee sopte en die dingen moest navullen ga ik ervan :sick: Maakt ook niet uit waar je ze hangt hoor.... mannen die staant plassen raken alles :silenced:

@Mip wrote:

@Cell wrote:

Bij ons zit iedereen. Verplicht!! Behalve het bezoek hoor ;)

Maar ik maak heel vaak het toilet schoon en gooi de emmer met bleek ook even over het toiletblokje heen.

Wij hebben hier Brise grapefruit. Subtiel en lekker.

Ik ben helemaal weg van die nieuwe geuren van de Brise, cotton en air geloof ik dat ze heten. Subtiel, niet overheersend maar blijven wel lang hangen. Verder geen blokjes behalve boven op ‘onze’ toilet omdat hier ook gezeten wordt :mrgreen:

En soms als ik daar ineens de behoefte toe voel plemp ik zo’n tablet in het waterreservoir waar het water zo mooi blauw van wordt. :angel:

Buiten de 12 weken waar ik nu nog inzit wordt er dagelijks met bleek en wc eend gereinigt maar nu alleen met wceend want kan de geur van bleek niet hebben. :sick:

Ik kijk ervan op dat jullie dagelijks het toilet schoonmaken… :eh:

Wij werken iedere dag, dus zit er niet vaker dan 4x iemand op het toilet per dag… Scheelt dat, of ben ik gewoon een viezerik?? 8)

Hier heb ik zo’n geurzakje hangen, en brise grapefruit in de pot. En ik gebruik van de Lidl ecalyptus wcreiniger die ruikt me toch een partij lekker.

Ik maak ook niet iedere dag het toilet schoon hoor. Ik heb wel iets beters te doen. :mrgreen:

Wij hebben zo’n eh, rond gevalletje staan, met een vloeistof erin en je kan dan eraan draaien om 'm meer of minder open te zetten. Weet echt niet welk merk, maar zal Brise of AmbiPur of zoiets zijn. Heel lekker en redelijk subtiel! En het staat nog mooi ook, want ik vind die andere dingen altijd zo lelijk…

@Kay30 wrote:

Ik maak ook niet iedere dag het toilet schoon hoor. Ik heb wel iets beters te doen. :mrgreen:

Wij hebben een dame(2) in huis die ieder uur naar de wc móet en met zoveel mogelijk ledematen de bril vast houdt :wink:

@Karin2 wrote:

@Kay30 wrote:

Wij hebben een dame(2) in huis die ieder uur naar de wc móet en met zoveel mogelijk ledematen de bril vast houdt :wink:

:lol: :lol: :lol:

Kun je niet gewoon doekjes aan die ledematen vastbinden? 2 vliegen in 1 klap! :wink: :mrgreen:

ik heb nu zo’n lekker ruikend blokje in de WC hangen…Ambipur Spring Flowers ofzo

ik wilde net gaan schrijven… zodra er kindjes in huis zijn die zindelijk gaan worden of zijn dan is dagelijks soppen pure NOODZAAK :mrgreen:

Daarstraks ook… Aniek en Peter gingen vandaag vroeg in bad, ze gaan ook vroeg naar bed, papa en mama moeten nog aan het soppen, krijgen morgen ineens een bezichtiging…

Moest ze nog even snel plassen… maar dat is natuurlijk rete interessant en dus even met de benen wijd koekeloere hoe of dat plasje er mooi uit komt en huppa… zo over de bril heen… :shifty:

Staat mama dus weer te soppen he… ik ben zwanger, heb blaasontsteking, dus nu helemaal… :snooty:

om ff op het onderwerp terug te komen, dat het bij een ander altijd zoveel frisser ruikt als bij jezelf komt waarschijnlijk omdat je thuis je eigen geurtje gewend bent, die ruik je dus niet meer zo… als je dan bij een ander komt en die gebruikt iets anders, ruik je dat dus meteen… . Tis dus niet zo zeer dat die ander een frisser/schoner toilet heeft… maar het is gewenning :wink:

Ik vind luchtverfrisser e.d. altijd juist zo ontzettend stinken :sick: Net zoals die luchtjes voor in het stopcontact voor in je woonkamer … walgelijk. Niks voor mij.

Ik heb het toiletblokje van c1000 ocean geloof ik (blauw in ieder geval) en altijd als ik van mijn werk kom en thuis ga plassen denk ik áaah dat ruikt lekker :mrgreen: