heen en weer

levi gooit elke keer alle kussens van de bank en gaat dan liggen en met zijn hoofdwiebelen, heen en weer en acherelkaar door. soms doet hij het ook met zijn hele lijfje. ik word er soms gek van. het leek in eerste instatie niet zo dwangmatig maar dat begint er toch steeds meer op te lijken. als het niet lukt omdat hij niet op de bank kan gaat hij huilen. ook doet hij het in zijn bedje constant.

is dit normaal??? herkent iemand dit???

Doet hij het vooral als hij moe is? Als dat het geval is dan zou ik me niet meteen zorgen maken,want dan kan het zijn dat hij dat prettig vind om in slaap tevallen of te ontspannen. Ik heb zelf jaren lang gerold inmijn slaap of als ik heel erg moe was. Dat gaf me en fijn gevoel. Ik heb dat eigenlijk gedaan totdat ik vriendjes kreeg die bleven slapen :mrgreen: . Ik deed het zelfs zo hevig dat ik ontzettende klitten in mijn haar kreeg die er niet meer uit te kammen waren.

Haha, Soleil, ik precies hetzelfde! (En gefeliciteerd met je mannetje, een jaar alweer!! :inlove: )



Ik heb het tot een aardige leeftijd gedaan (tot puberleeftijd denk ik :think: ), mijn moeder beloonde me zelfs als ik het niet deed. Maar het was zo sterk, dat ik vaak alleen zo in slaap kon komen.

soleil als nog gefeliciteerd met je manneke!



hij doet op allerlei momenten oom als hij niet moe is en net uit zijn bedje komt. ik denk dat het misschien lekker voelt en ontspanning geeft.

ik heb hem eens nagedaan maar ik werd er toch echt misselijk van :mrgreen: .

ik vind het vervelendse nog dat hij alle kussens van de bank afhaalt om zo zijn ontspanning te doen. en het afleren lukt nou ook niet echt.



we wachten het maar af zo te horen kan dit nog heel lang duren :slight_smile: