heemskerk/wijk aan zee bungalowpark?????

Bestaat dat? Ik kan er ongeveer eentje vinden…

Volgende week moet ik daar zijn en we moeten met zo’n 6 personen ergens overnachten.

In ieder geval 2 nachten en ik dacht dat een park relatief goedkoper is dan een hotel.

Kent iemand die omgeving en weet er evt. alternatieven in de omgeving?

Mmm ik heb niet genoeg ruimte anders had je hier kunnen slapen :mrgreen: .

Heb je een auto tot je beschikking, anders is Egmond misschien te doen? Er zit daar een park van euroase. Is ongeveer 25 minuutjes van Heemskerk af.

Of anders Zandvoort is ook ongeveer een half uurtje. Volgens mij zit daar een Landal of Centerparcs :think:

Ik zal eens nadenken of ik nog andere ideeen heb.

we hebben een auto bij ons idd.

Egmond had ik ook gedacht, volgens mij hadden we die euroase idd gevonden!

Als je in stapelbedden wilt slapen zit er ook een stay okay in Heemskerk :mrgreen:

Hotel Marquette is volgens mij vrij prijzig, maar is wel supermooi (en er zijn een aantal BN-ers getrouwd, lekker belangrijk haha 8) ).

Er zit in Akersloot ook een Van der Valk hotel, dat is ook niet zo ver van Heemskerk.

Gaan jullie leuke dingen doen? (sorry dat ik zo nieuwsgerig ben :oops: )

Hm zal eens even zoeken straks.

Ach, wat leuks… Een vergadering van een paar dagen maar er gaan wel leuke mensen mee :mrgreen:

Ik ben na een paar uur vergaden al gaar 8) , maar idd als de mensen maar leuk zijn, dan kan je het daarna gezellg maken :smiley:

Maar Hotel Akersloot is niet echt goedkoop hoor!!

Je kan ook in Alkmaar een goedkoop hotelletje zoeken!! Alkmaar is supergezellig :mrgreen:

Misschien is dat trouwens helemaal niet handig, in Alkmaar…weet niet welke tijden jullie moeten vergaderen, maar ring Alkmaar is erg druk! Zeker omdat de ring op het moment verbouwd wordt…

Heb bij euroase nu een bungalow gehuurd in Egmond aan Zee.

Ik ga er maandag al heen met een vriendin en haar 2 pleegzonen, en ik neem Anna Sofie en Lev mee.

Zij gaat dan woensdag weer terug, met Anna Sofie en ik blijf met Lev daar en wacht op de rest die mee gaat vergaderen.

Om het makkelijk te houden 8)

Dus eigenlijk heb ik straks een midweekje vakantie :mrgreen:

Lekker toch dat heb je goed voor jezelf geregeld. Veel plezier volgende week :thumbup: