Heel vreemd...

Gisternacht lag ik in bed (dat is niet zo vreemd :wink:) toen ik buiten een auto en stemmen hoorde. In onze normaal zo rustige straat valt het nogal op. Dus ik, als aagje spiekte even door de gordijnen door.

Toen zag ik daar mijn overbuurvrouw, haar ex, nog een meneer, haar 2 kinderen en de honden buiten staan… :think:

Het raam stond open dus ik ving het een en ander op… iets over dat ze morgen de politie zouden bellen en of zij (de buuv) nog wat nodig had, en ook iets in de trant van dat ze niet van plan was nog terug te komen…:think:

Buuv en kinderen (5 en 8 jr oud) gingen het huis weer ff in, deden de lichten uit en stapten toen bij ex in de auto en reden weg. :think:



Buuv had net een nieuwe liefde, wat nogal snel erg heftig en serieus was.

Hij was er gisteravond ook, en toen ik rond 22/23 uur naar boven ging stond zijn fiets er ook nog… Maar toen, rond 0.00uur, was haar nieuwe liefde er dus niet, maar wel haar ex (vader van haar jongste).



Pff wat moet ik hier nu van denken?

Ik haal me allerlei erge dingen in 't hoofd.

Maar vind het zo vreemd dat ze midden in de nacht “verdwijnt” :think: .

Ik ben bang dat die nieuwe liefde toch niet zo fantastisch bleek als ze dacht…



Heb de hele nacht liggen malen wat het geweest kon zijn en schok van elk geluidje (de thuiszorg die 2x 's nachts bij mijn oude buuv komt :roll: ) wakker…

Ja je zou idd zeggen dat ze op de vlucht is geweest want anders ga je niet zo laat met je kids over straat zou ik zeggen.Verder niets raar gehoord op de avond?

heb je contact met je buurvrouw normaal gesproken? Want dan hoor je het vast nog wel.

Het klinkt raar inderdaad, maar soms is er voor zulke rare dingen een logische verklaring hoor. Niet meteen van het ergste uitgaan!

Al zou dat natuulijk ook een mogelijkheid zijn.

Ja, ze loopt hier normaal de deur plat…

Dus als ze nog terug komt hoor ik het vast wel!

Ik heb vaak gewenst dat ze zou verhuizen, maar niet zo… :shifty:

nou dan wens ik je in ieder geval ook veel sterkte ermee, want ik proef dat je dat kan gebruiken!

Hmms… het is echt heel vreemd (en blijkt, ik ken mijn overbuuv dus helemaal niet zo goed als ik dacht :think: )…

Vannacht heeft iemand daar een ruit ingegooit, heel bewust want ze hadden naar haar gevraagt… :think:

En ik voel me een echte doos dat ik niets van glasgerinkel en krijsende ( :hug: ) kinderen heb gehoord…

jeetje dat is inderdaad vreemd zeg :think:

Misschien hebben de kinderen niet gekrijsd…



Ze zou nu wel schuilen bij haar ex…



Hier moet jij je verder niet druk over maken hoor… :wink:

:wink: I know! :shifty:



Gekrijs was er wel, vrienden die er achter wonen hebben dat gehoord.

Pfff de roddel machine is inmiddels in volle gang… en ik zit er als aagje naar te luisteren :oops: .



Dat ze bij dr ex schuilt vraag ik me af (hij woont nog thuis en zijn ouders mogen haar niet echt…)… Als ze maar veilig zijn!

nou als ze bij je deur plat loopt, heb je ook wel dr mobiele nummer of niet? dan zou ik t gewoon vragen…

wat vreemd :think:

en wat eng, dat ze nu ‘ondergedoken’’ zit met haar kids!! :think: :think:

Ik heb haar mobielenr. niet… nooit behoefte aan gehad (want als ze de deur bij je plat loopt hoef je haar ook nooit te bellen :wink: ).

Maar ze is weer terug. Politie is gebeld, ze moet nog aangifte gaan doen.

Waarschijnlijk heeft of haar ex of de ex van haar nieuwe vriend er wat mee te maken…



Ik bemoei me er niet verder mee en ga lekker dit weekend bij een heel goede vriendin logeren! :thumbup: :dance:

Ik moest vandaag ook weer ff iets teveel aan mijn eigen ex denken en pff zit nu weer helemaal vol met datzelfde gevoel (angst) als in de 1e periode dat mijn ex en ik uit elkaar waren…