Sinds een week of 2 knippert mijn zoon van 6 ineens heel erg met zijn ogen, ook draait hij zijn ogen vaak 1 kant op.
Het viel me al een tijdje op maar gisteravond had ik het er met mijn broer over en we kwamen tot de conclusie dat hij dit doet sinds hij bij mijn moeder van de bank is gevallen. Hij kwam toen met zijn wenkbrauw/oog tegen de punt van een stoel!
Vanmorgen vroeg ik dan aan zoon of hij er ook last van heeft, en hij zegt dat als hij begint met knipperen het zeer doet in zijn oog en hoofd. :shock:
Ik ga zo maar gelijk de HA bellen.
Maar zijn er hier mensen met ervaring, tips, iets?
we gaan nu naar de HA!
he gats… ik heb geen tips maar heel veel sterkte bij de ha
Nou… daar zijn we ook niet veel wijzer geworden.
HA houdt het op een tic, negeren en het gaat vanzelf weer over… Ik blijf het bijzonder vinden dat het dan samen valt met vallen en de punt van de stoel op zijn oog krijgen :think: .
We moeten deze maand toch weer naar de kinderarts, laat ik het haar ook nog eens nakijken, ik vertrouw het niet,
als je het echt niet vertrouwd gewoon naar de eerste hulp gaan hoor
daar zijn ze heel erg voorzichtig met kinderen en vallen op hun hoofd enzo… ik zou het zelf ook best een eng idee vinden
ben niet zo gauw ongerust … maar als ik lees over wegdraaiende ogen en dat je zoon zelf kan aangeven dat hij dan ook pijn heeft dan zou ik het ook niet vertrouwen
Marite,
Ik zou naar een andere arts gaan hoor, ik vind het ook te toevallig dat het samen komt met die val.
Het lijkt natuurlijk wel op een tik, dacht ik eerst ook tot ik je stukje las tot dat ik het over de val las. Ik zou geen maand wachten, maar direct een andere arts zoeken om langs te gaan en eens kijken wat die zegt.
Succes.
Ik heb zelf veel last van mijn ogen, ze zijn gortdroog. Dan ga je ook extra knipperen. Misschien is er wat hoornvlies beschadigd met de val. Als daar een beschadiging opzit, kan het ook erg pijnlijk zijn met knipperen, heel stekend. Het heelt vanzelf wel, maar het kan lang duren. Een zalfje kan uitkomst bieden, of extra neptranen.
Groot gelijk dat je het aankaart bij de kinderarts! Succes!