heel vaak willen drinken

Ik geef BV, alleen heb ik het idee dat mijn voeding niet voedzaam is. Al dagen is Noortje na 2 borsten nog steeds ontevreden en erg aan het zoeken naar meer. Het komt er dan op neer dat ze daarna nog meer wil drinken en het komt er dan op neer dat ik vaak ruim ander half uur aan het voeden ben en ik het gevoel heb dat ik nu alleen maar bezig ben met bv ze drinkt makkelijk 20 minuten uit elke borst, ik hoor haar ook duidelijk drinken en slikken, aan het eind van de dag wordt het wel minder heb ik het idee gewoon omdat ik mijn melk niet op peil krijg. Er gaat zoveel tijd in zitten, nou is dat biet erg als Noortje alleen zou zijn maar ik heb nog een kereltje van 3 rondlopen. Ik vind eigenlijk ook dat ik het niet naar hem toe kan maken om alleen maar te voeden. Nu speelde ik met de gedachten om de bv maar te gaan afbouwen maar bleef ook twijfelen omdat het zo goed is voor haar. Dit drink gedrag is niet an de laatste paar dagen maar eigenlijk al sinds ze geboren is met een paar goede dagen van normaal drinken er tussen. Ik kom makkelijk boven d 12 voedingen per dag uit op deze manier.

Gisteravond heb ik de beslissing genomen om te stoppen met bv, ik ben nu al vanaf 16.00 tot 20.00 heel vaak aan het voeden geweest, mijn borsten zijn volgens mij wel leeg. Ik word er helemaal chagi van, kom tot helemaal niks, ben moe. Mochten jullie nog sugesties hebben of tips voor een voedzame voeding dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ze plast wel erg goed, dus er komt wel wat uit. Ook poepen kan ze als de beste.

Nu ik er een nachtje over geslapen heb vind ik het ook weer erg zonde om op te geven en hoop ik dat jullie wat tips hebben. Ga straks ook even naar het CB om te wegen.

Verder zijn het volgens mij geen zuigbehoeftes want mijn pink en een speentje weigert ze, wordt dan heel boos dat er niks uit komt.



Help, want zo is BV niet leuk.

Hai Essy,



rond dezelfde periode als waar jij en Noortje nu inzitten kwam Casper ook weer erg vaak. Overdag viel het nog mee, maar vooral zo in de schemering (tussen 18.00 en 22.00) kon hij wel ong ieder half uur tot uur komen voor een voeding. Hij ging ook ineens van 1 borst en dan verzadigt in slaap vallen naar 2 borsten voor hij verzadigt was.

Het heeft bij hem ong een weekje aangehouden en toen ging hij vanzelf weer ‘terug’ naar 1 borst met soms als toetje een tweede (al leek het soms te gaan om het knusse gezellige tutten :angel: ).

Het klinkt dus aardig als regeldagen voor haar (en jouzelf :silenced: ) om je productie op te krikken.

Houd je het vol om het een week aan te kijken, vaker aan te leggen en zelf ook wat extra rust te nemen dus maw het huishouden het huishouden te laten, mss samen met Robin bv een boekje op bed te lezen als Noortje voor zo’n lange voeding komt?

Voedingswaarde van BV is echt niet een issue, het is meer hoeveel voeding er toeschiet zeg maar. :thumbup:

Ben hier nog geen enkele keer echt bang geweest dat de voedingswaarde niet voldoende was, meer of het genoeg toeschoot en na de regeldaagjes merkte ik vaak ook een tweede TSR op. Dat stelde mij toen weer gerust dat het echt goed zat en weer ‘op peil’ kwam nav zijn toegenomen vraag.



Meis geef het niet op hoor!! Robin heeft idd ook zijn aandacht nodig, kijk of je hem die kunt geven terwijl Noortje lekker ligt te slapen tussen de middag, beter kort maar kwaliteitsaandacht zonder afleiding dan telkens een minuutje toch? al heb ik daar echt de ballen verstand van verder want hier maar 1 beebje

Heel veel succes!! En mocht je meer twijfels hebben schroom niet om 1 van de verenigingen te bellen zoals VBN of de LLL :-*