Heel licht streepje

Hallo,

Mijn verhaal staat onder ‘moeite na miskraam’ bij vlinderpraat. Wij zijn inmiddels alweer 8 maanden aan het proberen zwanger te worden en het is elke maand een teleurstelling. Vandaag ben ik 1 dag overtijd en heb vanochtend een clearblue test gedaan. Op het eerste gezicht leek het negatief en ik weet dat ze zeggen dat je na 10 min de test niet meer mag vertrouwen maar na de 10 min kwam er een heel vaag lijntje tevoorschijn… Ik wil niet blij worden (maar heb toch hoop nu) maar ik lees toch veel ’ een lijntje is een lijntje en dat is positief!’.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik doe morgen ochtend maar nog een test en ik hoop dat mijn ong weg blijft…

Liefs,

Yvette

Ik heb er ervaring mee maar helaas eindigde die zwangerschap in een MK :cry: Was dus wel zwanger! Ik raad je echter aan om overmorgen pas een test te doen want dan is de kans een stuk groter dat je een duidelijkere streep te zien krijg.

De test is dan echt niet meer betrouwbaar…

Gewoon morgen nog 1 doen.

Hoi meiden bedankt voor jullie bericht. Je kan de test niet vertrouwen na 10 min…niet zwanger. Ik heb wel ontdekt dat Clearblue een richeltje heeft wat dus uiteindelijk toch blauw wordt…Goed om te weten…

xxx

Dat gebeurt bij Romed ook, dat geeft ook nogal eens een foute licht positieve test :?

Succes!!!

ennn?? Heb je nog een test gedaan>>

Hoi m,

Ja het was echt vals alarm :frowning: Balen weer!

xx

jammer hoor! Op naar de volgende ronde!

xx

Yep!

Hoe gaat het met jou? Ben jij al lang bezig?

x