heel erg snel wakker..

hoi allemaal,



ik had een vraagje, mijn dochtertje heeft vandaag de hele dag eigenlijk al de neiging om heel erg snel wakker te worden van alles zo ongeveer !!

dan ligt ze echt te huilen, nu hebben we d’r al een paar keer laten huilen, speentje erweer in en weer ff slapen en weer huilen…

nu ben ik zelf net een beetje grieperig geweest, zou zij dat ook kunnen zijn dan? ze plast wel goed en drinkt ook goed, heb d’r temperatuur al een paar keer gemeten en had geen koorts…

misschien dat jullie nog tips voor me hebben ???



groetjes een bezorgde moeder…

erica

Ik vermoed dat er weer een sprongetje aankomt bij jouw kleintje.

Dan zijn ze over het algemeen even (of wat langer :wink: ) wat onrustig. Slechter slapen, meer aandacht willen, zoekend naar een nieuw ritme en vooral bezig om ale nieuwe prikkels te verwerken. Zo’n kleintje maakt ook nogal wat mee in zijn of haar jonge leventje :smiley:

owww…



dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn…zit me al helemaal druk te maken…ppffff



nou ik hoop dat ze in ieder geval de nacht weer lekker doorslaapt…want ze is zooooooooooooo moe :zzz: :zzz:

nou ze heeft in ieder geval een goede nacht gemaakt (2300 tot 700) dus ze heeft wel weer een beetje bijgetankt…

vanmorgen toch al weer heel snel moe na de fles dus weer lekker in d’r bedje gelegd en eigenlijk helemaal niet geschreeuwd…dus ze zal het wel ffies nodig hebben…



we zullen zien wat de dag ons verder brengt…

komt vast goed riki79!!!



tis vast een sprongetje!!

ppfff… ff van me afschrijven weer hoor…



was vandaag weer erg zeuren met d’r nu ligt ze in bed (erg moe wallen onder de ogen) maar alleen maar huilen… :frowning: :frowning:

ben al een keertje geweest om d’r speen te geven, maar dat duurt maar even en dan is het weer brullen…ze heeft net d’r fles gehad, schone broek, boertje…pffff



nou bedankt dat jullie dit ff willen lezen…

heb d’r maar weer eens in d’r bakerzak gelegd…

en waarempel…ze slaapt !!! :shock:



mag d’r alleen zo weer wakker gaan maken voor d’r flesje… :lol:



fijn hoor zo’n klaagmuur hier… :wink:

dan ga je toch gewoon zo door met de bakerzak? Wellicht heeft ze gewoon even dat gevoel van geborgenheid nodig

@riki79 wrote:

heb d’r maar weer eens in d’r bakerzak gelegd…

en waarempel…ze slaapt !!! :shock:



mag d’r alleen zo weer wakker gaan maken voor d’r flesje… :lol:



fijn hoor zo’n klaagmuur hier… :wink:




En weet je wat het fijne is…deze klaagmuur zegt nog wat terug ook! :smiley:



Lekker nog even de bakerzak blijven gebruiken? Wij zijn hem hier nu pas aan het afbouwen, Nikkie heeft er al die maanden heerlijk in geslapen.



Enne…ik weet niet of dit bij jou past, maar wakker maken voor een flesje? Als ze net een paar vermoeiende dagen achter de rug heeft, zou ik d’r langer laten liggen. Dan maar even de fles niet op schema, slaap is ook belangrijk.



Succes ermee!