heeft ze nu zo'n sterk nekje?

Mijn dochtertje kon toen ze twee weken oud was haar hoofdje al omhoog doen, en houden als ze op haar buikje lag.

Dat is toch wel heel erg vroeg.

Ik kan mij herinneren dat mijn andere dochtertje dit pas veel later deed…

Wanneer konden jullie ukkepukkies dit?

Riley deed dit ook ongv met 2 weken.

Edit ; fotos zeggen 5 dagen…

tanisha ook!

Tommy kon dit ook al. Noah nog niet pas rond de 3 maanden.

Liefs Suzanne

heb even de foto’s net gekeken… de eerste foto dat onze jongste het doet is hij 5 dagen(!) en ik weet nog goed dat hij toen zijn hoofd omhoog had ik nog op zoek moest naar de camera, aanzetten etc etc en hij al die tijd zijn koppie omhoog hield.

Maar hij tilde zijn hoofdje al iets op op dag 1, maar toen hield hij het niet zo lang vol nog.

Een paar dagen na de geboorte.

diezelfde dag van de geboorte! twee weken tevroeg, ze tilde s avonds dr koppie op om em met een plof te laten vallen!! fijn dat de ka er meteen bij stond, konden ze zien dat er toch niks aan haar mankeerde!!

overigens, zeggen ze dat meiden met het bolletje tillen veel sneller zijn! omdat ze veel pittiger en nieuwsgieriger zijn!

Robin deed dat ook al op dag 1, maar we hebben met hem dan ook bij de fysio gelopen juist omdat z’n rugspieren(en dus nekspieren :wink: ) TE sterk waren :wink: Nu hoor ik je denken ‘en dus? wat is daar het probleem van?’ Door z’n sterke rugspieren overstrekte hij eigenlijk altijd waardoor hij nooit ontspande, niet goed z’n voeding door kon slikken en niet op de rug wilde slapen(nog steeds niet overigens :wink: ) 2weken anders neerleggen en ik heb een ander (rustig en ontspannen) kindje :dance:

de oudste gelijk dezelfde dag…

de jongste de week vd geboorte…

allebei heel snel dus

ze slapen nu ook allebei op hun buik… dus gelukkig konden ze het heel vroeg al… :shifty: :mrgreen:

Joep deed dit ook al vanaf een week

Hier nr 1 al heel snel en nr 2 doet het ook, de 1e was met alles snel dus ben benieuwd haha!