Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen een test van matcare gedaan, maar ik weet niet goed hoe ik hem af moet lezen en wat ik er nu van moet denken.
Heeft iemand ervaring met deze testen? En waar moet de 2e streep verschijnen? Bij 1 of bij 2?
Ik had ook afgelopen donderdag een matcare test gedaan, deze was negatief maar een kruidvattest was positief!
Maar ik zie hier ook echt een duidelijke streep!!
Ow ik vind het zo spannend, had vanmorgen gewoon hartkloppingen. Was weggelopen bij de test omdat ik dacht van ach die is toch negatief. Toen ik terugkwam na een tijdje was ie zo. Heb meteen nieuwe besteld, maar ga zo ook nog even naar de etos denk ik om een andere te halen.
Ik heb vanmorgen getest met een kruidvat test en daar konden we niet omheen en daarna zo;n digitale clear blue er tegenaan gegooit en gelukkig ook positief .
Ik zou voor een kruitvat test gaan die mat care staan niet zo goed bekend .
Hopelijk een mooie vette streep
dank je voor je reactie. In mijn maandtopic kreeg ik ook het advies een andere test te gaan doen.
Maar voor jou echt super dat je positief getest hebt! Geniet er maar lekker van meis!
Ja ik had ook die matcare dingen, ik denk dat ik dat toch niet helemaal vertrouw.
Ben benieuwd!!! Hopelijk staat er een vette streep op de test!
Als ik kijk naar mijn testen, dan moet er een 2e streep staan bij de 2.
Ik heb op mijn testen ook een roze vlakje bij de 1, maar dat is iets anders dan de teststreep.
Ik moet er wel bij zeggen, de matcare testen bleven bij mij heel licht. De strepen worden niet echt donker
Hoop voor je dat het raak is!
Heb allen ervaring met de kruidvat testen en die geven echt heel duidelijk aan als je zwanger bent :mrgreen:
Maar naar mijn weten is een vage streep een streep dus positief!
Meiden bedankt voor jullie reacties.
Heb net nog een keer getest, maar deze was negatief. Jammer maar helaas dus. Had het eigenlijk toch al niet meer verwacht deze ronde
ik heb 4 dagen voor mijn NOD positief getest met matcare (wel de ‘luxe’ uitvoering zeg maar) maar volgens mij zijn ze wel betrouwbaar, worden bij de huisarts ook gebruikt deze testen.
veel gevoeliger dan bijv een kruidvat test dus als je nog maar heel weinig HCG hebt in je urine dan zal matcare misschien al een licht streepje geven terwijl clear blue of kruidvat dat nog niet geeft.
maar goed ik wil je ook geen valse hoop geven, ik zou zeggen gewoon nog een keer met ochtendurine proberen, veel succes!!!
Ik heb op dag 25 positief getest met een Matcare test (luxe uitvoering). Voor zover mij bekend is zijn deze testen dus wel goed. Ze worden zelfs in het ziekenhuis gebruikt.
hier wel goede ervaringen met matcare. De 1ste keer ook een hele lichte streep.Je zag hem echt nauwelijks. Ik moest echt heeeel goed kijken. Met een andere test was het toen ook negatief. Maar na een paar dagen werd de matcare test heel duidelijk positief!!! En ben nu alweer 19 weken zwanger! :inlove:
Thx meiden, op het forum van de stoppers heeft een meisje me laten zien hoe de positieve test eruit hoort te zien. Streep zat bij mij echt op de verkeerde plek. Ben inmiddels al ruim overtijd, zit op dag 39.
Ga er maar vanuit dat mijn cyclus nog ontregeld is, hoe vervelend het ook is.
Ohh meid balen dat die andere test negatief was!!
Ja, wel jammer inderdaad maar was er eigenlijk wel een beetje vanuit gegaan, omdat ik zo twijfelde aan de plek waar de streep verscheen en daarnaast voel ik me niet zwanger (geen idee hoe het voelen moet hoor, maar iedereen zegt dat je dat voelt, nou ja ik voel dus nu niets wat dat betreft)
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: