heeft er iemand nog een rol duppelzijdig plakband over...

of bisonkit of zo. Want dat kleine spook van twee jaar weigert zijn wanten aan te houden. Ik heb ijverig met flink wat huisvlijt er een touwtje aan gemaakt zodat hij ze niet kon verliezen, maar volgens mij is hij in zijn vorige leven een knaagdier geweest want in no-time heeft hij beide wanten vakkundig weer van het touwtje weten te verlossen en nu mikt hij steeds zijn wanten uit. Tot nu toe vermeld hij dat elke keer. Maar ik vind deze temeraturen toch te koud voor blote handjes achterop de fiets. Als er nog iemand een ander advies heeft, graag.

Stel sokken van manlief over zn handen en armen trekken op de fiets 8) 8)



Hier hetzelfde probleem en we zijn dus gisteravond maar zonder wantjes op de fiets gegaan…Brrr koud :?

mariska, dat is idd nog eens een tip! sophie houdt haar handschoentjes ook niet aan, maar ook ik vind het iets te koud zonder handschoenen… brrrr

mischa hoeft geen handschoenen, want hij kan net als mama zijn jas over zijn handen trekken :oops: :mrgreen:



Fijn zo’n kind die alles ziet als mama de handschoenen eens vergeet, wat overigens vorig jaar was. Maar gisteren had ie uitvoerig aan oma verteld en laten zien waarom hij geen handschoenen hoeft…

Oh dat is een goed idee. En dan gewoon over de mouwen geschoven? Of er onder gefriemeld?



Hm, volgens mij heb ik nog een paar bruine kniekousen. Die zijn lekker lang. En kan hij ook niet zo makkelijk uitwurmen. Dan doe ik eerst zijn wanten aan en dan die kousen er overheen en dan zijn jas aan. Dat is zeker lekker warm!



Dank je voor de geweldige tip!

Het heeft geholpen hoor de sokken over zijn wanten. Heen al keurig gedaan voordat zijn jas aan ging. Als ik weg ben dan mik ik alles in de fietsmand als we naar binnen gaan dus nu stond ik na het vaccineren buiten te pielen. Had heel wat verbaasde gezichten van ouders om me heen toen ik hem zijn sokken over de wanten wurmde. Ach, hij kwam heerlijk warm thuis!