Borstvoeding ging eigenlijk super goed Ivan kwam eigenlijk erg goed aan in gewicht. Geboorte gewicht 2970, afgevallen tot 2600 gram en nu 5420 gram. Niks aan het handje zou je denken.
Maar sinds deze week blijft hij maar komen voor voeding. Hij heeft gisteravond rond 20.30 voeding gekregen is in bad geweest en dan nog even drinken voor het slapen gaan Maar om 22.30 was hij weer ontroostbaar en heeft hij weer voeding gehad, niet erg, vervolgens kwam hij om 1.30, 4.00 en om half 8. En mama is zo langzamer hand op .Zat er gisternacht zo verschrikkelijk door heen , huilen zijn voeding geven.Oppassen dat ik niet boos op ivan wordt want hij kan er gewoon niks aan doen. In een opwelling zei ik stop met bv (maar ik kwam er bij de voeding van half 8 weer op terug ) ik wil niet stoppen maar ben bang dat hij niet genoeg heeft.
Heeft iemand tips, want ik wil gewoon nog niet stoppen
zoals berry stevens zou zeggen
“foral doar gan” :mrgreen:
wat ik lees zijn het regeldagen
en die zijn echt enorm vermoeiend
maar het enige wat je er aan kan doen is blijven aanleggen
het gaat vanzelf weer nare mindere keren toe
Rond de 3 maanden weer een regeldag.
Mss doet Ivan het iets eerder.
ik zat oei ik groei te lezen en volgens mij komt er een sprongetje aan misschien dat het daar aan ligt
ik heb ook zo’n dag en nacht achter de rug, heb nu echt luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden, zijn echt regeldagen en het enige fijne daarvan is dat je weet dat het weer over gaat maar dat is ook het enige leuke eraan
maar ik en moppie genieten teveel van Bv dus tanden op elkaar en doorgaan is ons motto.
Misschien kun je (een paar avonden) echt vroeg naar bed gaan. En dan heb ik het over na die 19.30 voeding, dus om 20.00 uur ofzo. En dan je partner vragen “dienst te nemen” tot bijvoorbeeld 00.00 uur door een flesje afgekolfde melk te geven. Misschien dat kindje dan ook beneden kan slapen, zodat je echt niet alert hoeft te zijn en écht “vrij” bent
.
Op die manier slaap je al een uur of 4-5 mocht en ben je ontspannener, want de nacht heeft dan genoeg uurtjes over om zo je slaap-uren bij elkaar te sprokkelen. Hier werkte dat :thumbup: bij de eerste en nu bij de tweede ga ik ook meestal supervroeg naar bed (dit is dus een latertje :lol:)