HEEEELPPP STOP DE TIJD! SNEL!

Sinds een weekje is onze Vera gaan lopen, dat is al een hele mijlpaal, vanmorgen besloten om toch maar schoentjes voor haar te gaan kopen, dus wij hier naar het dorp en ik heb haar schattige roze soepele schoentjes aangedaan, de verkoopster zegt nog, passen prima, daar zal ze het prima op doen!

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: GAAT MIJN MEISJE INEENS UIT ZICHZELF STAAN :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: EN LOOPT WEG :shock: :shock: :shock: :shock:

Ja Hallooooooo, vanmorgen moest ik haar nog op haar beentjes zetten, aan een vinger de eerste stap en dan los laten, nu ineens gaat ze staan en loopt weg, draait zich om en komt terug lopen :shock: :shock: :shock: dat is wel héééél snel hoor in 1 keer!

De verkoopster vond het wel super om deze mijlpaal met mij mee te maken hihihi, was een mooi reclamefilmpje geweest voor hun winkel!

Doe uw baby onze schoentjes aan,…

… en ze zullen à la minute spontaan gaan staan.

En nog voordat u ze daadwerkelijk heeft kunnen kopen,…

zullen ze al de hele winkel doorlopen!
:wink:

Help mij herinneren dat ik hiervan ga genieten en niet steeds denk: waar is mijn baby :cry: !

Maar Bizar hè!

hihihihi nou gefeliciteerd met deze dubbele mijlpaal!

geweldig wat zullen jullie verbaast hebben gekeken :dance:

ik wel, hahaha was stom verbaasd en bleef maar roepen, dát deed ze net thuis nog niet hoor hahaha

Ha ha, gewéldig!! :lol: :lol:

Enne…GENIET!!! :wink: :mrgreen:

oh ja dat is ook zo,… GENIET kaboutertje GENIET!

Het is ook zo grappig want ze bleef maar steeds gaan staan en soms verloor ze haar balans en viel ze óf voor óf achterover en ze is zo’n doorzetter :inlove:

Ik moet dat zo wel even filmen, dit is wel erg leuk zo! straks gaat dit zo soepeltjes!

:inlove: :mrgreen:

:inlove: :inlove:

Inderdaad een goede reclame!

het zijn “hupsakee” meisjes schoenen, echt super schattig!

:inlove:

Vertel eens waar je die schoenen hebt gekocht, misschien helpen ze ook voor Fleur. :lol:

Oh leuk!

En maak je nu borst nu maar nat, want lopend en rennend zijn ze zo vlug als water (maar dat weet je ;))

@kaboutertje wrote:

het zijn “hupsakee” meisjes schoenen, echt super schattig!

Hupsakee … haha toepasselijk en weg was ze ermee. :mrgreen:

:inlove: Goedzo Vera, you go girl!!! En lieve meid lekker genieten van het nieuwe moment in jullie leven, de volgende fase is net zo leuk, zo niet nog leuker :inlove: :inlove:

Mag ik een pb voor de winkelnaam…

Ryan stapt alleen nog maar langs de bank…Misschien gaat die met die schoenen (evt ander kleurtje, roze staat hem niet 8) )ook wel zo los lopen!!

Doe uw baby onze schoentjes aan,…

… en ze zullen à la minute spontaan gaan staan.

En nog voordat u ze daadwerkelijk heeft kunnen kopen,…

zullen ze al de hele winkel doorlopen!

Geweldig!!

:clap:

Enne ook maat 23 :wink:

Kus Moon

:clap: :clap: :clap: :inlove:

Och wat schattig! :inlove: :inlove: Ik zie haar al dribbelen!

Waar was je, bij Ziengs ?

Nee bij de reus die in schoenen handelt! :wink: :mrgreen: