heeeellllllllllppppppp

Ik ben begonnen met de zolder opruimen, omdat we deze willen aftimmeren en er een slaapkamer van willen maken.



maar er ligt veeeeeeeeeeeeeel speelgoed echt niet normaal.

en ik kan het heel moeilijk weg doen.



wie heeft DE TIP!!!

ROMMELMARKT!!!



Hebben wij gisteren ook gedaan, ruimt heerlijk op en het levert ook nog iets op!

Houden omdat je het niet weg wilt doen is het begin van dichtslibbende huizen :? DUS kies het mooiste eruit, sorteren, nog een keer sorteren, in mooie bakken doen, en HUP naar een rommelmarkt (of marktplaats)



SUCCES!

Voedselbank…of kijk of op MP in je regio…hier is er een speelgoed/kledingbank die samenwerkt met de voedselbank…zij maken sintpakketten voor gezinnen die echt niets hebben…

Pffffffffffffff, wij verwachten een tweeling en wij moeten deze week ook opruimen…

Hadden wij maar een zolder…

Wij hebben maar 3 slaapkamers en een plat dak, geen zolder, geen berging (klein schuurtje in de tuin)

Straks zijn we met z’n 5en!!!

Ik zie er niet tegenop om alles weg te gooien maar het is zooooooooooveeeeeeeellllllllllllllll!!!

Als alles achter de rug is hebben we alleen nog spullen die we echt nodig zijn en geen overbodige rommel meer, lijkt mij zoooooooooooo heerlijk!!!

Maar eerst nog door de puinzooi heen!!



Geen tips helaas maar ik wil je veel sterkte toewensen!! :hug:

hoe vind je een rommelmarkt in de buurt?



denk dat ik mn moeder maar ga inschakelen, om te helpen, die staat iets verder van al dat speelgoed af :wink:

eelde rommelmarkt is zooo geweldig , raak je t zo kwijt, helemaal top, wij gaan binnenkort ook maar weer es denk ik , :thumbup:

Zoek op Hyves naar gratis baby en kinderkleding/speelgoed…

Dan kun je het weg geven aan mensen die het minder breed hebben!

Ik heb veel dingen naar de voedselbank gedaan…een vrouw bij ons op school pakt het speelgoed in met Sint papier en maakt er de kinderen blij mee die bij de voedselbank komen …