Heeeeel groot speelkleed

@Marjannn wrote:

Wat leuk dat jullie zo meedenken!



Ik ben net bij Intertoys geweest en ze waren op :frowning:

En die man wist nog niet of hij ze weer ging bestellen, hij keek dinsdag wel even. Pffff! :evil:




Vreemde reactie van die man, ik belde op midden in de winter of ze een zwemring hadden. Die hadden ze niet maar die wilde ze wel bestellen voor me.

Je kunt ook vragen of ze het vanaf een andere filiaal willen laten overkomen.

Nou, ik heb geen zin om weer naar die vent toe te gaan. Ga morgen shoppen in een andere stad, ik ga daar wel even kijken.

@Marjannn wrote:

Nou, ik heb geen zin om weer naar die vent toe te gaan. Ga morgen shoppen in een andere stad, ik ga daar wel even kijken.




als je ze niet kunt vinden, wil ik ook wel voor je kijken. Maar nadeel dat er dan wel de verzendkosten bijkomen.



Je kunt me dan gewoon ff een bp’tje sturen.

Nou, wat lief van je dat je dat aanbiedt, dat vind ik echt heel aardig van je.

Ik kijk morgen eerst wel even in de stad.

Ze hadden ze niet bij de Intertoys in de stad. Ze hadden wel andere, met alleen getallen erop, van 0 t/m 9, maar die vind ik lang niet zo leuk als die van de foto en die had ik bij Bart Smit ook al zien liggen. Ze hadden ook nog nooit andere gehad, zeiden ze daar.

Nou, ik ga nog even online zoeken, misschien dat ik nog ergens leuke tegenkom.

vreemd dat ze het bij een ander filiaal ook niet hebben. Kunnen ze het niet voor je bestellen ?



En indd bij de bart smit hebben ze alleen die van 0 tot 9 met die getallen, vind ik ook niet zo leuk als die ik heb.

@Pé wrote:

bij kidzimpuls



Moet je maar eens online kijken.

Misschien is dat wat?



En anders inderdaad zelf maken.



Die foammatten lijken me ook best fijn, alleen zou ik pijn aan mijn ogen krijgen als ik er naar kijk :shock:




Wij hebben hier een speelkleed van. Wij hebben er eentje van 140x200 maar ze maken ze ook op maat.

Is echt ideaal, is makkelijk in onderhoud en ligt heerlijk.





GEboortekleed is mooi maar veel te prijzig is mijn persoonlijke mening.



Groeten

Isle

De speelkleden van Kids Impulz lijken mij vooral lekker om op te liggen, maar ze zijn nogal dik en het kleed moet ook geschikt zijn om op te leren lopen.

een dik fleeceplaid oid halen, vervolgens een stuk dun tafelzeil, aan elkaar vastmaken en klaar…als je het met drukknopen oid doet kan je het ook weer makkelijk wassen!



overigens is dit voor buiten op het gras bedoeld. Binnen hebben we gewoon een autokleed gehaald!

wij hebben een sprei van Ikea (2 stuks), afmeting 260x280. Er ligt er standaard eentje op het logeerbed (rood-oranje) en eentje in de verkleedkist van de kinderen (een hele bonte, is nu niet meer te krijgen).



de bonte wordt gebruikt voor op het gras, als huttenbouwdoek, als picknickkleed etc. Echt heel erg ideaal. Gaat ook altijd mee op kampeervakantie om lekker op te liggen met een boek of als de kinderen tussen de middag een dutje willen doen. Lekker koel onder de bomen.



Hij past net in de wasmachine en als hij gewassen wordt, dan ligt de andere sprei buiten.

Echt superspul. Wij hebben er geen plastic laagje onder trouwens. Als het gras nog echt vochtig is 's ochtends dan leg ik het kleed nog niet neer, of alleen op het terras. Maar dan heb ik ook geen kleine baby’s meer die alleen maar op het kleed kunnen liggen. Maar toen ze nog wel klein waren, deed ik het trouwens ook zo.



nog ff een foto uit de oude doos waarop je het kleed kunt zien :inlove:

Wij hebben er 1 van geboortekleed. Deze is heel mooi (maar niet zo groot als jij wilt hebben, die van ons is 140 x 140). Ze leveren goeie service, maar inderdaad erg aan de prijs. Ik had een Pluim via mijn werk en heb hem daarvan gekocht :thumbup:. Zou er zelf nooit zoveel geld voor hebben neergelegd. Dan zou ik bang zijn dat het kleed vies wordt en tja, daar is ie nou juist voor hè :shifty:.



Die foammatten zijn een superoplossing :thumbup:.

Die foammatten zijn inderdaad heel handig!

Wij hebben hier wél die van de Bart Smit, omdat die niet van die kleine puzzelstukjes hebben.

Mijn dochter friemelt alle losse puzzelstukjes uit de matten, om ze vervolgens in haar mond te stoppen en er mee rond te banjeren. Na een ochtendje spelen liggen al die puzzelgetallen hier verspreid. Met die matten van de intertoys zou ik helemaal kierewiet :shifty: worden van alle los zwervende puzzelstukjes :lol:

Ik wil ook die foammatten…ging vanmiddag langs BartSmit maar die hebben ze niet meer :frowning:

Hmm, da’s jammer. Maar andere speelgoedzaken hebben z egelukkig ook. En anders kun je ook nog online bestellen.



Wij hebben ervoor gekozen om het toch anders te doen. We hebben de meubels in de huiskamer verplaatst en gaan een groot vloerkleed erbij kopen.