HEEEEEEEELP Mateo wil al 3 uur niet slapen...

Mateo wil niet slapen…We zijn nu al 3 uur met hem in de weer.

Steeds terug gaan.

Terug gaan, neerleggen, geen oogcontact

Laten huilen

Bij ons in bed nemen (valt hij in slaap) terugleggen=wakker

Hem wiegen, (valt hij in slaap) terugleggen= wakker

Extra flesje melk

Even bij ons nemen met tv aan

Mark zit nu naast hem op een stoel naast zijn ledikant. Hij is dan wel rustig, maar slaapt niet…Hij is hartstikke moe…

Wat moeten we nu…

Ik ben falikant tegen hem in bed nemen, maar dit kan ook niet de hele nacht doorgaan, dus we zijn bijna om…

maaaaaaaaaaar HEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Misschien voelt hij zich niet lekker Marlous? Hij is net ziek geweest toch?

Ik zou hem denk ik toch maar eruit halen…dan krijgen jullie tenminste allemaal wat slaap :?

ja daar zat ik ook al aan te denken…

hoop niet dat ie ergens pijn heeft :hug:

Hier vanavond met Michaël hetzelfde !

Weet het ook niet goed: hij is al enkele dagen niet zoals het hoort.

Ik hoop voor jullie én ons toch op een degelijke nachtrust :pray:

liefs

Gerda

Het hangt zeker in de lucht, Sebastiaan is ook erg onrustig… :?

Maar, ondanks dat ik ook helemaal geen voorstander ervan ben om je kind in bed te nemen, zou ik toch een uitzondering maken. Als hij echt ergens last van heeft en op deze manier wel lekker kan slapen, dan moet dat toch een keertje kunnen? (Hebben wij ook al eens gedaan, je doet zelf geen oog dicht, maar je kind is tenminste stil :wink: )

Sterkte er mee!

:-* Heleen

kweet niet of het bij jullie stormt?

hier wel heel erg

dus misschien zijn ze daarom ook onrustiger?

(alhoewel… als je al drie uur bezig bent, moet er toch meer aan de hand zijn :think: )

hoe is het nu marlous?

Komen zijn kiezen misschien door?

Wat ik zou doen? na al die dingen geprobeert te hebben die jullie hebben gedaan…

Eruit halen, lief troosten, verschonen, paracetamol zetpil, flesje warme melk geven en weer terugleggen…

Dus… paracetamol… wie weet heeft ie oor-kies-hoofd of groeipijn???

Sterkte jullie allemaal!

vannacht hier hetzelfde Yeline slaapt al vanaf wk 5 door en vannacht wou ze gewoon niet op dr bed slapen. Heb vanalles geprobeerd maar ze was gewoon niet lekker en erg benauwd uiteindelijk heb ik haar maar bij ons in bed gelegt op dr aankleedkussen en ze heeft heerlijk geslapen. Maar ze moest en zal mij vasthouden ze wou me gewoon niet loslaten nou dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik ben er ook op tegen hoor om je kindje in bed te nemen dit was ook de 1e keer maar ik wou gewoon slapen en wou ook graag dat zij dr nachtrust kreeg en dit was gewoon de enige oplossing op dat moment.

Succes ik hoop dat Mateo nog lekker in slaap valt :-*

Dank voor jullie tips…

Hij was gisteren wel heel hard gevallen, tand door zijn lip en bloedneus, ook krijgt hij kiezen en we denken zeker dat hij ook last van groeipijn heeft, want hij is gewoon de hele dag onrustig…

Maar als we bij hem zaten of hem wiegde was hij wel stil…

We hebben hem op een gegeven moment met ons mee naar zolder genomen…Daar heb ik lang met hem in mijn armen gelegen en op een gegeven moment gevraagd of hij nu wilde slapen. Hij zei ja en sliep toen ook eindelijk om 23:00…

Hij werd om half 7 weer wakker al hadden we zeker later verwacht…We hopen dat vannacht weer wat gewoon gaat…

Zetpil hadden we nog niet geprobeert…

We hadden ook afgesproken dat als het nog langer door was gegaan hij inderdaad bij ons in bed zou komen te liggen hoor…

We hopen dat dit een eenmalige actie van hem was want hij heeft nu gewoon veel te weinig slaap gehad…

:hug:

het is hier al 3 nachten “bal” met vanacht als toppertje: 3 uur slaap voor ons allemaal :?

KRijHijsuh’n :shock: niet normaal…paracatamol hielp niks, wiegen niet…en maar trappen, weg willen…slaan…en bijten :?

hij doet al drie dagen zo…ik wil mijn superlieve rustige stabiele sociale vriendelijke schattige Tommie terug :evil:

sterkte meid, geen tips, behalve…t.v aan :silenced: en slapen als hij slaapt…maar dat kan natuurlijk niet want je zit nog met mateo…

ze allebeiu ff uit logeren doen?

of belt ze dan weer op :think: :silenced: :mrgreen:

:mrgreen:

Ik heb ook een eigen moeder hoor…Ik denk dat Mateo volgende week maar eens bij opa en oma gaat slapen… :lol: