Heeeeeeeeeel gek dit. Kan het niet verklaren.....

Wat ik nu heb :shock:



Zit ik straks Dokter Phil te kijken op de bank en de jongens zitten achter de computer Home Alone te kijken.



Opeens gaat mijn tafellamp aan en mijn televisie uit :shock: Gewoon op standby de afstandbediening ligt gewoon op tafel dus stond gewoon perplex!!! Heel gek dit.



Even later ga ik de tanden poetsen van de kids en hoor ik in eens mijn wekker op de slaapkamer afgaan die ik nooit gebruik dus ook geen wekalarm ingesteld heb :think: Ik ga kijken en controleer mijn wekker en zie dat het alarm afgesteld is op 00.02 dus nog geen tijd om de wekker af te laten en ik heb hem uberhaupt niet eens aangezet :think:



Ik zie geloof ik spoken(ben totaal geen zweverig typje maar vind dit toch wel erg vreemd :eh:

Dan heb je waarschijnlijk heeeel kort een stroomstoring gehad…

@Kaar wrote:

Dan heb je waarschijnlijk heeeel kort een stroomstoring gehad…




Dat zat ik eerst ook te denken maar de computer staat op het zelfde contact als de tv.



Ook mijn wekker is gek want dat ding staat niet op alarm en nu ineens wel dus lijkt me stug dat de wekker ineens afgaat door een stroomstoring terwijl het alarm uit staat en de tijd op 00.02 stond… nog steeds gek dus :think:

Haha, ou spoken zie je niet, want als je ze had gezien, kon je het verklaren :mrgreen:.



Hier heb ik sinds ik me kan herinneren ‘problemen’ met elektriciteit. TV aan en uit…of op een ander kanaal springen, cd speler die ineens aan gaat, videorecorder die zlef gaat lopen…lichten aan en uit…telefoon gaat soms over zonder dat er iemand is…Noem maar op. Ben gestopt om er een verklaring voor te vinden. Ben ook al vaak verhuist, maar het lijkt gewoon met me mee te verhuizen. Ook apparatuur op een andere plek zetten werkt niet.



Ach, het voelt niet naar, dus ik laat het maar gebeuren. tenzij ik echt midden in een serie zit en de zender steeds weer veranderd. Dan zeg ik er wat van (hardop, alsof ik gek ben…) en meestal houdt het dan op.



Ben ook heel nuchter hoor, maar geloof hierdoor wel dat er meer is. Een of andere energie ofzo…

Even Derek bellen.

@Karin2 wrote:

Even Derek bellen.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

was het zwarte piet??? :mrgreen:



Nee vreemd zeg!

@Wijnanda wrote:

Haha, ou spoken zie je niet, want als je ze had gezien, kon je het verklaren :mrgreen:.



Hier heb ik sinds ik me kan herinneren ‘problemen’ met elektriciteit. TV aan en uit…of op een ander kanaal springen, cd speler die ineens aan gaat, videorecorder die zlef gaat lopen…lichten aan en uit…telefoon gaat soms over zonder dat er iemand is…Noem maar op. Ben gestopt om er een verklaring voor te vinden. Ben ook al vaak verhuist, maar het lijkt gewoon met me mee te verhuizen. Ook apparatuur op een andere plek zetten werkt niet.



Ach, het voelt niet naar, dus ik laat het maar gebeuren. tenzij ik echt midden in een serie zit en de zender steeds weer veranderd. Dan zeg ik er wat van (hardop, alsof ik gek ben…) en meestal houdt het dan op.



Ben ook heel nuchter hoor, maar geloof hierdoor wel dat er meer is. Een of andere energie ofzo…






Hahahaha nee dat is waar dan had ik het idd kunnen verklaren!





Maar idd jij maakt helemaal gekke dingen mee zeg :shock: Weet niet wat ik in jou geval had gedaan :shock:



En ja Derek bellen lijkt mij een beetje onzin hahahahaha hij ziet me al aankomen (zie het al helemaal voor me…nou uhhh meneer derek mijn tv ging uit en mn wekker liep af kun jij dat verklaren? hahahahaha nee doe maar niet)

@marijke79 wrote:

was het zwarte piet??? :mrgreen:



Nee vreemd zeg!






Hahahaha ja onze oudste zei net al van dat Sinterklaas op een zebra door ons plaatsje heen rijd en dat hij ook vanavond bij ons langs komt en dat daardoor de lampjes gek doen want het paard is zo zwaar op het dak dan gaat de lamp knipperen hahaha dacht dat ik een goede fantasie had maar dat sloeg alles :lol:

whahaha op een zebra nog wel :mrgreen: