Heeeee hoe kan dit.

Stein is van 28 mei. Dat zou betekenen dat hij morgen 10 maanden is. Maar mijn banner staat op 9 maanden en 26 dagen.



Hoe kan dit…



Jannigje

was februari niet kort dit jaar ?

de banner telt de dagen he

Dan zou dus de banner van niemand moeten kloppen…

en die van Kim klopt!!

Hoe laat is hij geboren???



Kim namelijk 23.15uur. Als ik dat invul als ik de banner aanmaak, dan is ze als ze bijvoorbeeld 1 jaar zou zijn, de hele dag 11 maanden en 29 dagen, tot 23.15uur en dan lijkt het dus net alsof ze een dag later jarig is. De banner kijkt niet naar de geboorte datum, maar naar de geboorte tijd en vanaf die tijd rekent hij met de dagen. Dus ik heb geboortetijd 0.00uur ingevuld, dan is ze gewoon zoals het hoort van 0.00uur tot 0.00uur jarig!!

Ja, zo’n grappige ontdekking deed ik laatst ook. Nou ben ik van oorsprong blond, maar ik heb in m’n hoofd dat een jaar 365 dagen telt en pak 'm beet…52 weken. Da’s nog niet zo gek gedacht, toch? Ga ik in mijn agenda bij elke week invullen hoeveel weken Ilva dan is en kom ik op haar geboortedatum uit op…53 weken en 1 dag. Ik keek daar toch even raar van op in eerste instantie. Snap natuurlijk ook wel dat dat klopt. Zoooo blond ben ik ook weer niet. Vond het gewoon wel grappig!