Hee, wat zijn dat nou voor dingen?

Ja, dat zijn Vera’s handjes, die begint ze nu te ontdekken. Ze kijkt er heel vaak naar (vaak ook scheel als ze haar handjes dichtbij haar gezicht heeft).

Ook vindt ze het prachtig om onder zo’n speelboog te zitten. Daar hang ik dan één speeltje aan drie is teveel, dan snapt ze er niks van…) en zet haar in het wipstoeltje eronder, zodat het speeltje tussen haar handjes hangt. En dan pakt ze (nog onbewust) het speeltje en trekt het alle kanten op, maar vooral richting haar mondje (hap).

Echt zoooooo leuk om te zien! :inlove:

Oh, wat leuk, zijn altijd grappige momenten.

Vergeet het niet in het groene boekje te noteren bij ‘wat kan mijn kind al’.

haha, leuk is dat!

Jade heeft ook haar handjes ontdekt, ze probeert steeds haar duimpje in haar mond te stoppen. zo lief!!!

Hier wordt nog steeds onhandig de hele vuist geprobeerd in d’r mondje te krijgen.

@SeeSeeEm wrote:

Hier wordt nog steeds onhandig de hele vuist geprobeerd in d’r mondje te krijgen.




hahhaa, hier ook! :mrgreen: Maar ze komt niet verder dan 3 vingers en haar duim :mrgreen:

leuk is dat he?



Dylan heeft tot vorige week nog in een spreidbroekje gezeten en begint nu voor het eerst zijn beentjes te ontdekken.



Hij vindt het heerlijk onder zijn speelboog! Lekker met zijn benen omhoog zwiepen en het speeltje raken. Hij giert het uit !!!



Het mooist vindt hij het nog als mamma meespeelt, dan is het huis te klein! (en wordt papa wakker van zijn gegil … hahaha)



Wat genieten is dat voor ons beidjes.

Ja, hier ook twee kids die hun handjes enkele weken geleden al ontdekt hebben. Eerst glijdt een handje via het gezicht naar de mond, en nu direct er naar toe. Vooral Marinda kan zowat haar hele vuist erin kwijt, haha! Ook een duim erin vindt ze fijn. Als je er dan een speentje voor geeft, hoeven ze die niet, handje is veeeel lekkerder!

Eergisteren zagen we heel duidelijk dat Marinda goed naar een handje keek, flink scheel keek, en het handje in de mond stopte. Het gebeurde een aantal keer achter elkaar. Grappig gezicht hoor! :inlove:



Wat gaat de ontwikkeling toch hard hè. :smiley: Soms zien we iets gebeuren wat ze de dag ervoor nog niet deden. Of ik haal ze 's morgens uit bed, en dan zie ik dat er wat anders is aan hun gezicht… weer een beetje gegroeid in één nacht?? :think: Leuk hoor om te genieten van onze kids.



Groetjes,

Cas

Mijn dochter (bijna 12 weken) heeft ze ook ontdekt hoor!