Hebben ze in een ziekenhuis...

…Airconditioning?



Stomme vraag misschien, maar aangezien het heet is/wordt en we morgen met de kleine meid een paar uur in het ziekenhuis moeten doorbrengen voor wat onderzoeken wil ik graag weten hoe ik haar moet kleden :slight_smile:



EDIT… dit is ws een stomme vraag aangezien er heel veel verschillende ziekenhuizen zijn bedenk ik me net :wall: errug scherp :roll:

For what it’s worth: we moeten naar het ZMC

In belgië wel, … in nederland ook wel zeker? :think:

meestal wel, zeker in nieuwe ziekenhuis is er een soort ventilatie systeem.



Succes morgen

geen ervaring met jullie zkh… hier in de buurt (nijmegen) wel.

Ik ga er wel vanuit, in het UMCG in ieder geval wel (alleen bij ons op kantoor werkt het niet echt :wall: doe altijd het raam open omdat het te warm is).

Waar is het ZMC? :think:

In Zaandam (Z.aans Medisch Centrum)

Ik kon niet op een plaats met een Z komen :mrgreen: :wall:

Geen idee…

En anders gewoon kleden op het weer buiten en dan extra kleertjes mee voor als het klimaat in het ziekenhuis anders is? Je moet haar waarsch toch af en toe aan/uitkleden…



SUcces in elk geval! Hopelijk levert het wat op.

Ik lag in Sneek en daar was het op de kamers ontzettend warm… dus ik denk dat ze het daar niet hadden :frowning:

Ja ik denk maar dat ik haar op de warmte kleed en dan extra kleding meeneem voor als het wel frisser is binnen. Das wel een goed idee. In principe hoeft ze verder niet aan- of uitgekleed omdat ze alleen bij haar hoofdje bezig zullen zijn (hersen echo en EEG)

Meestal hebben ze een Climat Control systeem in de meeste nederlandse ziekenhuizen :slight_smile:

Niet alle ziekenhuizen, ik heb in 2006 een hele maand in het ziekenhuis gelegen in de maand Juli en toen was het die hele hete zomer en het was er bloedheet…

Bij mij in t Amc wel…'s winters is het er heel warm en nu is het er koud…brrrrrrr…maar ik werk dan ook helemaal beneden. :wink:

Maar airco lijkt me wel gebruikelijk.



(ik kijk ook erg op van jouw ervaring Mama_jeanet)

ik heb gewerkt hier in de buurt op de derde afdeling en daar was het werkelijkw aar bloed en bloed heet. Dus nee, denk niet dat ze (toen_) daar airco hadden…

Ik ben maandag de hele ochtend in een ziekenhuis geweest en vond het er heeeeeeeeeerlijk koel. In Rotterdam dus wel. Heb je niet veel aan in Zaandam echter…

BIj ons wel , adners dubbel setje meenemen



heel veel sterkte morgen :hug: :hug:



krijgen jullie gelijk uitslag?

Nee 2 augustus pas :roll: … al geloof ik nooit dat ze je een maand gaan laten wachten als er iets ernstigs wordt ontdekt morgen… toch? :shifty:

@Affie wrote:

Nee 2 augustus pas :roll: … al geloof ik nooit dat ze je een maand gaan laten wachten als er iets ernstigs wordt ontdekt morgen… toch? :shifty:




Klopt hoor, als ze hele ernstige afwijkingen ontdekken nemen ze eerder contact met je op.

Sterkte morgen Affie,

Hopelijk wordt er gewoon helemaal niets gevonden!!



:hug: :-*

Dat verschilt heel erg per ziekenhuis.

Ik zelf werk in een ziekenhuis. Gebouw dateerd van voor de oorlog. En wij hebben niet op elke afd. airco.

Nieuwere ziekenhuizen hebben het vaker wel dan niet.