hebben we hier ook een mannen-uitspraken hoekje?

Lydia, moet hij sudoku-creme op??



:mrgreen:

sla hem eens namens mij … :roll:

:lol: :lol: :lol:

Mijn man dacht bij onze eerste dat er babywashandjes op de geboortelijst moesten komen, dacht ie waarschijnlijk dat het kind zichzelf al kon wassen! :lol:

@Loeksel wrote:

sla hem eens namens mij … :roll:




en nu?

@lydia wrote:

@Loeksel wrote:
sla hem eens namens mij … :roll:




en nu?


:lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



wat zei je: ja doe maar nummer 1 t/m 4 :think:

Sydney nadat Kaylee voor de zoveelste keer haar kleren had ondergekwijld:



Vanaf nu noemen we haar Kwijlie

:roll:

:lol:

hahahahahaha…



De eerste keer dat Ruud een flesje maakte zei hij geagiteerd



“ships, wat meurt die zooi, t is toch echt geen koffiemelk he, dat ze ons neppen en wij 9 euro betalen voor veredelde koffiemelkpoeder”



en de keren dat hij met snoetenpoetser billen heeft schoongemaakt zijn al niet meer te tellen… zeg je er wat van dan is het standaard…



“Ja lekker belangrijk, tissues voor de neus, poetsers voor de snoet en lotiondoekjes voor de bips… ach, zolang het schoon word zal het me een … zijn” :lol:

Mánnen! :lol:

@lydia wrote:

@Loeksel wrote:
sla hem eens namens mij … :roll:




en nu?




nix meer, tis genoeg :slight_smile:

WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:



Na de keizersnede bij Jason :**: mocht ik niks drinken de eerste dag.

Ik zat te klagen tegen Rob en zei ik mag ook niks drinken :frowning:



Ja is toch logish anders komt het drinken uit je buik :think:

Ik vroeg hoezo :lol: :lol: :lol: hij dacht dat mijn buik dan bij de snee zou lekken :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Kwijlie :mrgreen:



oh ja dat met die doekjes hier ook zo hoor.



Maakt mij ook niet uit, hij doet het maar mooi op zijn manier.



Ik word wel moe van voorlezen uit Tolstoj of ingewikkelde uitleggen steeds: Lev, luister, de relativiteitstheorie blablablabla. En Lev met grote ogen naar papa kijken en lachen en papa denkt dan dat hij het echt snapt.



(of ik denk dat papa denkt dat hij het snapt en ben ik eigenlijk de sukkel :mrgreen: )

:lol:

Finn heeft zo’n heerlijke onderkin en door al zijn gekwijl wil dat nog weleens een heel gevoelig plekje worden. Wondermiddel? Maizena…



Vriendlief: Moet er nog van die mayonaise onder zijn kin???



:doh: :doh: :doh:

:lol: Kóstelijk!

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:



Goed topic dit zeg :lol:

whahaha kwijlie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





en mayonaise :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:







ik geloof niet dat er hier zulke grappige dingen gezegd worden,

maar ik ga er zeker eens op letten

@lydia wrote:



Ik word wel moe van voorlezen uit Tolstoj of ingewikkelde uitleggen steeds: Lev, luister, de relativiteitstheorie blablablabla. En Lev met grote ogen naar papa kijken en lachen en papa denkt dan dat hij het echt snapt.


Die van mij is net zo waar het de natuur- en scheikunde betreft; gaat een slapende baby de stelling van Pythagoras influisteren (als je slaapt neem je immers meer op :roll: ) en schommelende kinderen allerlei natuurkundige wetten uitleggen................. :inlove:

En dat Ruud van Cell en mijn Peter op elkaar lijken is ook oud nieuws :mrgreen: ; je haar wordt toch ook schoon van alleen doucheschuim of cremespoeling (is dan de eerste de beste fles die hij te pakken krijgt en het is allemaal "zeep" :wall: )?