Hebben jullie ook .......

… last van emoties rond de eisprong?



Ik heb er nooit eerder op gelet, maar ik ben nu zo ontzettend verdrietig. En ik weet dat ik nu rond de eisprong zit. En ik weet ook dat de verdrietigheid met de hormonen te maken hebben…



Ben ik nu de enige muts of zijn er meer?





Liefs,

Noortje

He,

Ik kan niet direct zeggen dat ik het rond de eisprong heb. Maar heb het ook elke maand wel een paar keer hoor. Niet extreem verdrietig maar wat depri. Ik denk dat het bij komt door alle toestanden erom heen. Bij jou misschien ook. De hoop op een nieuwe eisprong, het sceptische van ‘het zal toch wel weer niet lukken’, etc.

Maar suc6 met hem weer benutten. En hoop dat je snel weer wat beter zult voelen.

Mijn ongi zit er weer aan te komen, zoals verwacht. Sorry, ben ook wat depri momenteel.



liefs

Ineke

hihihihi ik ben niet zozeer emotioneel rond mijn eisprong

ik wil gewoon een kind rond mijn eisprong :shifty:



ik weet daardoor precies wanneer die is aangezien we hier nog enorm twijfelen van wel of niet nog een kindje rond die eisprong wil ik het ZEKER WEL :oops:

Ik heb de laatste maanden gemerkt dat ik wat opgefokt wordt in de dagen voor mijn eisprong. Soms denk ik he het lijkt wel of ik ongi moet worden (schoonmaakdrift enzo) maar zit dan halverwege mijn cyclus.

Juist!



Ik word emotioneel omdat ik rond de eisprong besef, dat ik zooooo graag wil…

En ook ik krijg de schoonmaakwoede…







Arme hubbie… nu niet alleen een vrouw met hormoontjes rond de ongi, maar ook nog eens rond de eisprong… :mrgreen:

Halloo





ik heb er eig nooit zo zeer opgelet of ik emioneel wordt ik heb dan wel rond mijn ei een soort van oerkracht of eig de drift… sexen want nu hebben we de kans :shifty: vreselijk hé ? EN als andré es geen zin heeft of ik zelf… dan kan ik daar echt kwaad ofzeer teleurgesteld om zijn… vreselijk…



maar de periode in een week voor mijn nod is het ergst hoor… te meer omdat dan de endo vaak opspringt en ik klachten heb…als ik dan een maand géé’n pijn heb denk ik zal het nu zo zijn ?



Ik ben nu al 2 dgn erg moe huilerig boos snauewerig… maar dat kan natuurlijk en van een komend ongi zijn en van een zwangerschap en ik slaap al een heel week slecht… tja