Hebben jullie het ook koud/warm?

@hedwich wrote:

:oops: :oops:

Goed idee Veertje !!!

Nou Gerda, speciaal voor jou

Gerda of ik, niet belangrijk :wink:

Gewoon een geweldig plaatje en een lekkere kokgroepsknuffel :mrgreen:

vind het wel lekker nu hoor, achterdeur heb ik pas een uur geleden dicht gedaan. Tis nu 22 graden hier binnen en bij mijn dochtertje 22.5 graden.

Ik heb het ook koud… brrrr…

Maar dat komt door dat griepje dat mij te pakken heeft.

Ik heb nog zó hard gerend, maar hij was sneller :?

en nu is het ook fris en regen buiten

kids zitten nog in pyjama naast mij

tja naar buiten word het even niet

Ik heb de cv aan, ik stik van de kou.

Hier is het ook koud en regenachtig, en van die voetbalwedstrijd krijg ik het ook al niet echt warm :zzz:

Hier is het raar…

Regen, felle zon, regen,wind,felle zon…de hele dag wisselvallig…

Goed voor de plantjes…het mooie weer is weer onderweg…

ook hier de kachel aan

Vandaag had ik het buiten echt koud, het was winderig en miezerig en ik moet ongesteld worden - dan heb ik het van binnen uit altijd koud en het was daardoor helemaal niet fijn om buiten te komen - brrrr

BInnen is het hier nog steeds warm en geen kachels aan of wat dan ook.

Weer geen kachel aan, ook niet zo koud binnen als gister, maar fris!

Ik heb vannavond de verwarming aan gedaan! Volgens mij voor het eerst sinds we hier 9 jaar geleden zijn komen wonen in juni de verwarming aangehad. Pffff waar blijft dat zwembad/strand weer???

Nog even volhouden … de zomer komt er aan :dance: Na vandaag droog en vanaf woensdag weer boven de 20 en gaat het richting de 25 graden.

Hittegolf op komst

SOEST - De kachel kan deze week eindelijk weer lager worden gezet. De eerste serieuze hittegolf in 2010 lijkt namelijk in aantocht!

Na het erbarmelijk koude weekeinde schiet de temperatuur als een raket omhoog. Medio deze week ligt het kwik al op waarden tussen 25 en 28 graden. In het weekeinde zijn zelfs tropische waarden (30 graden of meer) haalbaar. Van een officiële hittegolf is sprake als in De Bilt op vijf dagen de 25 gradengrens wordt gehaald of het op drie dagen 30 graden is. Tot in het begin van volgende week zijn de vooruitzichten ideaal zomers.

@klavertje4 wrote:

Hittegolf op komst

SOEST - De kachel kan deze week eindelijk weer lager worden gezet. De eerste serieuze hittegolf in 2010 lijkt namelijk in aantocht!

Na het erbarmelijk koude weekeinde schiet de temperatuur als een raket omhoog. Medio deze week ligt het kwik al op waarden tussen 25 en 28 graden. In het weekeinde zijn zelfs tropische waarden (30 graden of meer) haalbaar. Van een officiële hittegolf is sprake als in De Bilt op vijf dagen de 25 gradengrens wordt gehaald of het op drie dagen 30 graden is. Tot in het begin van volgende week zijn de vooruitzichten ideaal zomers.

Kunnen we bijna weer een topic starten met wat is het warm :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

haha ja precies

Vanmiddag om 13:28 … begint de … ZOMER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

http://www.youtube.com/watch?v=Xs6LrUT4D5s

8) :dance:

Eindelijk komt er wat zon, alhoewel, niet eens uit mijn oogpunt maar die van L.ee is het erg warm dan als het zo warm word. (Leuk, een flat met plat dak, wij 3 hoog. Elke zomer weer een ramp, 25 gr buiten 30 binnen!!).

Maar heerlijk, badje naar het balkon en gaan!! :inlove:

Lekker, zomer!

Heb er zin in, hele dagen buiten leven, heerlijk!

Oh zaliggggggggggggggggggggg… de ZON… mijn winterse depressiviteit verdwijnt als ‘sneeuw voor de zon’ :mrgreen: … voel mij zoveel beter, gezonder als de zon er is… de leuke jurkjes kunnen weer aan… de open schoentjes… mooi kleurtje… ik ben BLIJ… van het weekend een mutsen meeting… dus word gezelligggggggggggg… :lol: :inlove:

Kan echt niet wachten op die warmte…