Hebben jullie er ook zo een?

Onze dochter van nu 6 maanden wordt om stipt 4 uur 's nachts wakker. Zo ver niks bijzonders natuurlijk. Maar dan komt het. Ze krijgt de slappe lach en ligt te krijsen en kraaien van blijdschap. Das prachtig om te horen :inlove: :inlove: We gaan altijd even bij haar kijken en dan ligt ze met een big smile op haar gezicht. En dan liggen we weer in bed en dan lijkt het net op dat ze zegt nanananana. Ze lacht ons nog net niet uit :inlove:. Dan lig ik weer in bed en ben helemaal verliefd op haar.



liefs kim

Nee zulke hebben we niet maar ik kan me best voorstellen dat je daar zelfs in het holst van de nacht best van geniet! Heerlijk toch zo’n blije en tevreden baby? Geniet er maar van!

Roos word snachts ook altijd een keer wakker en dan gaat ze brabbelen en schaterlachen , zo klein als ze is haha :inlove: :inlove: dat duurt maar heel ff en dan knort ze weer heerlijk verder tot een uurtje of 7 :mrgreen:



Liefs Marieke

:lol: :lol: :lol: :lol: HAHAHAHAHAHHAHHAHA, wat ge-wel-dig dit! Sorry, hoor, moest ff lachen, wat heeeeerlijk! Beetje jammer dat ze dat zo vroeg doen, maar ik zou smel-ten! HAHAHAHA. :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: HAHAHAHAHAHHAHHAHA, wat ge-wel-dig dit! Sorry, hoor, moest ff lachen, wat heeeeerlijk! Beetje jammer dat ze dat zo vroeg doen, maar ik zou smel-ten! HAHAHAHA. :lol: :lol: :lol: :lol:

We hebbenJoost zijn laatste fles gisteravond voor het eerst weggelaten en rond 5 uur werd hij wakker. We lagen al helemaal af te wachten wanneer hij zou gaan huilen van de honger maar nee hoor: meneertje ging gezellig liggen kletsen met zijn knuffels en lag te kraaien van plezier om vervolgens weer lekker verder te tukken tot half 7. Viel ons mee voor de 1e nacht zonder late voeding. Mooi he, als je kleintje zo tevreden en vertrouwd ligt te brabbelen in het holst van de nacht? :inlove:

zeker mooi :inlove: :inlove:

Dena hier precies hetzelfde vroeg wakker, liggen brabbelen maar niet huilen. Lief hoor! :inlove:



Gr. Claudia

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Aáááh, dat is zoo schattig!

Jesse doet het ook hoor, maar dan 's morgens. En dan geef ik hem toch maar vast de fles anders vind ik het zielig.