Hebben jullie dat ook?

Jewel

Soms denk ik weleens dat er iemand onder mijn bed ligt…en dan spring ik echt erin met een grote boog…stom he…




Doe ik ook weleens haha :oops: :oops:

Nee Lieke, geen last van



Alleen Mike moet werken `s nachts en ieder moment thuis kan komen, dan slaap ik wel heel licht

Maar bang ben ik niet



Hoeft ook niet met 6 van die bullebakken

Die waken wel over mij, en Lizz en schoonouders

@Nicje wrote:

Jewel
Soms denk ik weleens dat er iemand onder mijn bed ligt…en dan spring ik echt erin met een grote boog…stom he…




Doe ik ook weleens haha :oops: :oops:




:lol: :lol:



Dat heb ik weleens als we een enge film aan het kijken zijn. Dan durf ik mijn voeten niet op de grond te zetten, omdat ik bang ben dat iemand onder de bank ze ineens pakt… :shifty: :eh: :lol:



Maar toen ik nog thuis woonde heb ik ook de ‘enge mannen onder het bed, en in de kast-fase’ gehad.

Dubbelcheckte eerst alles voor ik ging slapen.

Vraag me af of er ook mannen zijn die bang zijn voor enge vrouwen onder het bed…? :think: 8)



Of dat je denkt dat er iemand achter het gordijn staat ofzo… :shifty:



Mijn moeder is zo een keer heel erg geschrokken, had ze haar schoenen bij het gordijn gezet, was dat vergeten en dacht dat er iemand achter stond, omdat ze een paar schoenen zag. :lol: :lol:



Maargoed, zo is ze ook ooit geschrokken toen ze op de bank een Stephen King aan het lezen was, en ze haar vinger bewoog.

Het verhaal was zo spannend, dat ze schrok van haar eigen vinger. :lol: :lol:



Die heeft ze nog vaak aan moeten horen. :mrgreen:



En alleen slapen vind ik vreselijk.

Manlief heeft weleens een cursus met overnachting, en ik kan de slaap dan niet vatten.

Lig echt op scherp, met het dekbed tot aan mijn neus te luisteren.

En elk geluid is dan eng.



Ben na zo’n nacht echt doodop. De dag ervoor ben ik ook al uit mijn doen.

Grappig om te lezen dat er toch meer meiden moeite mee hebben.

In mijn omgeving is niemand bang, dus ik dacht echt dat het raar was :oops:

Ik heb niet dat ik alles op slot doe. Ik heb wel dat ik niet kan slapen als San er nog niet is. Het ligt gewoon niet lekker als hij niet naast me ligt!