Dat je een dag heb dat je totaal geen zin heb in om maar wat te doen…
Heb vanmorgen alleen nog maar bed afgehaald, was gedaan, hond uitgelaten, kattenbakken uitgeschept…
Dochterlief zit nu voor de tv :shifty:
Heb echt een luie dag :oops:
Yep vandaag! Ren en werk me al 2 weken helemaal gek. Heb me voorgenomen deze ochtend te gebruiken om even wat afspraken te maken,maar verder lekker met koffie achter de laptop te kruipen en de boel de boel te laten (heb v.d. week al overdreven op staan te ruimen en soppen). Heb alleen even snel een simpele broek bij de Zeeman gehaald net voor Jo om in te zwemmen,maar verder…straks weer actie en rennen (genoeg).
:oops: :oops: Ik ben dan elke dag lui.
Ik kom pas 's avonds tot leven (dan bedoel ik het huishouden). :oops:
Al heb ik vandaag voor mijn doen best veel gedaan: Was gedraaid, bed van zoonlief verschoond, spullen schoongemaakt. Betalingen gedaan, koffie gezet. Zoonlief verzorgd. Planning gemaakt voor vandaag.
Dat kent iedereen wel gok ik zo :mrgreen:
Ik ben ook zo’n tiep die 's middags pas een beetje op gang komt, maar nu met baby heb ik wel een andere schema nodig.
Doe nu vooral 's ochtends veel want dan slaapt hij tenminste nog.
En soms doe ik een dag niets :mrgreen: Alleen Siem verzorgen en met hem spelen/knuffelen onder het mom: Nu issie nog klein :inlove: :lol:
Ik vind het heerlijk zo’n dag! :mrgreen:
Hadden we gister, heerlijk met zn 3tjes omgehangen, op de grond met Ruben gespeeld en dat was t wel. Gewoon lekker niks
Ohja sochtends nog wel ff de afwas gedaan van dag ervoor en een wasje gedraaid.
Vandaag een hoop plannen, maar wat er van komt :oops:
Yep vandaag is zo’n dag, alleen kan ik er niet aan toegeven. Ik ben twee dagen op pad geweest en mijn man en kinderen hebben echt overal in huis hun sporen achtergelaten :eh: Ik zie wel hoever ik ga komen!
Bijna elke dag. 8)
Meestal begin ik pas eind van de middag met het huishouden. Alleen wasjes draaien, dat doe ik tussen de middag graag, als de oudsten school hebben, en de jongste haar middagdutje doet.
haha, je hebt toch al behoorlijk wat gedaan .
Maar… herkenbaar hoor en heerlijk toch. Lekker een dag luieren, tv kijken, lezen en 's avonds een vriezer uit de diepvries om de luierdag af te maken.
Waarom moeten we eigenlijk altijd nuttig bezig zijn?
Dat zijn de hele goeie dagen. :mrgreen: Heb je nodig om op te laden. :thumbup: Heb hier vandaag qua huishouden amper wat gedaan (mijn standaard routine en was rondje) maar wel genoten van de kids en door de regen heen wat boodschapjes ondertussen liedjes zingend met de oudste. Heerlijk! :inlove:
@meisje1974 wrote:
haha, je hebt toch al behoorlijk wat gedaan.
Maar… herkenbaar hoor en heerlijk toch. Lekker een dag luieren, tv kijken, lezen en 's avonds een vriezer uit de diepvries om de luierdag af te maken.
:thumbup: :thumbup:
Dat gevoel ik soms ook dat je alleen maar (nuttig) bezig moet zijn.
Ik vindt het juist heerlijk om lekker te niksen en lekker met zoonlief te spelen/wandelen/koffie te drinken bij iemand.
@Kwakje wrote:
@meisje1974 wrote:haha, je hebt toch al behoorlijk wat gedaan.
:thumbup: :thumbup:
Dat gevoel ik soms ook dat je alleen maar (nuttig) bezig moet zijn.
Ik vindt het juist heerlijk om lekker te niksen en lekker met zoonlief te spelen/wandelen/koffie te drinken bij iemand.