Ik vind het echt niet normaal meer, heb meer dan een week geleden kaarten op de post gedaan en die zijn nog niet allemaal aangekomen. Anderen die kaartjes naar mij stuurden hebben ze ook ruim voor kerst gepost en vanmorgen werden er drie bezorgd. Echt niet normaal meer. Ik moest een brief binnen vijf werkdagen terug sturen naar de bank, die heb ik maar afgegeven omdat ik bang was dat de post dit nooit zou redden. :twisted: Ik hoop wel dat al mijn kaartjes waar ik zo hard aan gewerkt heb aankomen.
Hier druppelen ze ook binnen.
Sommige met datum (20ste)
Hier maandag gepost en van de mensen die ik heb gesproken voor donderdag binnen. Moet er bij zeggen dat ik ze allemaal in overige bestemming heb gemikt, dus een aantal heeft ook eerst nog een omweg gemaakt
Hier ook problemen met de kerstkaarten.
Stuur ik het eens op tijd. ( een week na sinterklaas) is het nog te laat :evil: En die voor mijn ouders is nog niet binnen. De tweede die ik stuurde is all wel binnen.
Ik dacht dat het aan onze brievenbus las maar dat is dus niet zo :think:
Hier druppelen ze ook binnen maar ook nog vele kaartjes voor Lewi.
En valt me ook op dat er vele enveloppen geopend zijn…
Had er zelfs eentje met plastic er omheen waar de post bij had gezet dat deze per ongeluk open was gegaan.
Of ik krijg dit jaar minder kaarten of ze zijn gewoon nog niet aangekomen… Duurt allemaal wel lang idd
Nee, ik heb ook nog niet alles binnen (nav de vragen van de verzenders of we hun kaartje al hebben gekregen).
Post die binnen een bepaalde tijd ergens moet zijn verstuur ik mooi met een gewone postzegel. Die krijgen voorrang geloof ik.
hier de kaarten op zondag 18 dec. verstuurd en sommige zijn nog niet binnen :evil:
mijn moeder verwacht een pakje uit Amerika, dat is op 5 december verstuurd door mijn tante. normaal duurt het een week (5 werkdagen), ze hadden tegen mijn tante gezegd dat het nu wel iets langer kon duren (10 werkdagen) maar het pakje is nu nog niet binnen :evil:
ik heb alle kaarten in de week na sinterklaas gestuurd en sommige zijn nog niet over
@Sterretje06 wrote:
Hier druppelen ze ook binnen maar ook nog vele kaartjes voor Lewi.
En valt me ook op dat er vele enveloppen geopend zijn…
Had er zelfs eentje met plastic er omheen waar de post bij had gezet dat deze per ongeluk open was gegaan.
had ik ook, ik had er eentje in een plastic zakje . nou ja ik had meer een vodje van een envelopje in een zakje van de post waarop stond dat de zending helaas beschadigt was blablabla
ik kon nog zien dat t om een schotse postzegel ging, en herkende t handschrift van mn zus,…maar t kaartje was foetsie…
en verder druppelen ook hier de kaarten nog binnen :roll:
hier alles de 18e verstuurd en allemaal binnen! ook hadden we kerstkaarten binnen die de 22e waren verstuurd en wij hadden em de 24 e al!
Ik heb ook nog niet alle kaarten.
Mn moeder heeft de kaart (en) pas afgelopen zaterdag ontvangen en de stempel was van de 20ste.
Ok je weet met de kerst dat het allemaal langer ken duren, maar als ik kaarten nu nog binnenkrijg die de 20ste zijn gestempeld vind ik dat toch wel heel erg.
Tevens valt het me sowieso op dat tegenwoordig de post al langer duurt dan vroeger.
En er van alles kwijt raakt.
( zelfs m’n schoonvader die bij de post heeft gewerkt, sinds 1 maand met de vut, die geeft het aan dat veel slechter en trager gaat dan vroeger )
Ik zit vooral nog te wachten op het kerstkaartje van mijn zus. Ze heeft ze 1,5 week geleden al opgestuurd maar helaas nog steeds niet gekregen. Jammer want ze vertelde dat ze dit jaar een hele mooie, speciaal passend bij osn, had gestuurd dus nu ben ik nieuwsgierig ook
Gaat veel mis bij de post volgens mij. Kaartjes die normaal gesproken een week onderweg zijn ipv een dag, je kan er niet meer echt van op aan. Laatst kwam de pakjesbezorger nog om 23.15 uur een pakje bezorgen. Het is dat we vakantie hebben en nog wakker waren maar eigenlijk vind ik dat niet kunnen (oke de keus om open te doen is aan jezelf maar het was een pakje wat ik met kerst graag wilde hebben). Hij vertelde dat hij zijn bus leeg moest proberen te rijden hoe laat het ook zou worden. Dat soort dingen heb ik nog niet eerder meegemaakt, heel apart.
ow, jah, en ze moeten om 3 uur s nachts beginnen te werken om proberen de post voor 12 rond te moeten ehbben!! die postbezorgens moeten van alels, andesr staan ze op straat!
Geen idee… wij sturen geen kerst/oudnieuwjaarskaarten.
Bedoel je de site van TNT zelf of van Post.nl? Bij mij werkt de link op de site van Post.nl wel om een klacht in te dienen, dat gaat dmv een webformulier. Op de site van TNT kan ik geen informatie vinden om een klacht in te dienen.
Houden jullie er wel rekening mee dat wanneer je een kerstpostzegel gebruikt er een minimale verzending van 3 dagen opzit. Het is ook heel afhankelijk van waar je de post in gooit.
Post die met een gewone postzegel gefrankeerd is wordt met voorrang behandeld en zou in principe 1 werkdag moeten duren.
Maareh ik denk niet dat jullie nu graag op het postsorteercentrum willen werken hoor: Foutieve postcodes’s, onduidelijke handschriften, kaarten die onder het minimale formaat vallen waardoor machines vastlopen en de hele post vertraging oploopt, enveloppen die niet dichtgeplakt worden waardoor tig kaartjes los tussen de post komen te liggen. En zo kan ik nog wel even doorgaan :))
Het is toch van de zotte hoe het allemaal gaat bij de post. En dan hebben ze mijn favo pakjesbezorgster ontslagen omdat ze te duur werd, die was echt geweldig, als ik een pakje verwachtte en zei dat ik een kinderfeestje had de volgende middag zorgde ze dat ze als eerste bij ons kwam en wenste me nog veel plezier ook en meer van dat soort dingen. Nu een of andere vervelende jongeman die eerst tot zijn elleboog in zijn neus graaft. :sick:
Vorige week zaterdag werd om 20.15 uur post bezorgd, alleen niet voor ons. Ben achter de postbezorger aan gelopen en die gaf aan dat hij het niet kon lezen omdat het donker was. Dan is het lukraak ergens in de brievenbus douwen natuurlijk DE oplossing. :wall:
@kristalkindje wrote:
had ik ook, ik had er eentje in een plastic zakje . nou ja ik had meer een vodje van een envelopje in een zakje van de post waarop stond dat de zending helaas beschadigt was blablabla
ik kon nog zien dat t om een schotse postzegel ging, en herkende t handschrift van mn zus,…maar t kaartje was foetsie…
Dit hebben wij ook elk jaar! Nu lees ik dit van meerdere mensen hier en vind ik het wel slecht dat dit blijkbaar zo vaak voorkomt.
De kaartjes druppelen hier ook nog binnen. Mijn eigen kaartje is 4 dagen onderweg geweest!
Pakketjes worden hier altijd keurig tussen 17.00-18.30 uur gebracht. Alleen onze aardige vaste bezorger doet het ook niet meer, blijkbaar is een ander bedrijf goedkoper. Om 23.00 uur ga ik zeer zeker de deur niet meer openen!
Het is toch niet normaal: wil ik via de site een klacht indienen, doet hun link het niet. :wall: Heeft iemand het e-mailadres van tnt post?