Heb jij dat ook wel eens?

Dat je via het forum of een andere plek op internet iemand ‘tegenkomt’ en dat je zo’n klik hebt net of je die persoon al jaren kent!

ZIjn hier op KOK veel real life vrienschappen ontstaan?

Daar ben ik wel benieuwd naar!

Ja ook via KOK/MSN/Mail etc alleen kun je een heel bijzondere band opbouwen natuurlijk!

Via de chat hier op kok heb ik door middel van meeting wel paar leuke vriendschappen aan over gehouden! Welliswaar heel bizar heb ook me soulmate ontmoet hahaha! Klinkt super en spreken vaak af ondanks 2 uur reizen! Is heel bizar maar alles wat wij doen komt overeen en is hetzelfde blijkt savonds als wij op de msn zitten! Klikte meteen en is echt super!!! ook leuk dat de mannen zeer goed op kunnen schieten met elkaar :smiley: :inlove: Verder is dan ook echt met me soulmate zeer super perfect contact maar verder zijn gewoon kenissen, want tja als beidde werkende ouders en met kids moet je toch wel heel je socilae leven goed onderhouden en waaaaaah dat kost zoveel tijd die je niet hebt :stuck_out_tongue:

ik heb zeker wel wat kokmeiden ja waar in in IRL een hele goede band mee heb :mrgreen:



maar een van mijn echte allerbeste dinnetjes … is toch echt wel mv2kids !! :-*



Verder miekske, ilse, nicje, broekkie …

Wie bedoel je dan??? hahaha :wink:



ik heb inderdaad een boel leuke meiden hier leren kennen, en met een aantal een goede band opgebouwd!!!

Sommige mensen zijn speciaal!!!



Heb ook mijn (ex)vriendje via internet.

Ik geloof er wel in hoor, dat je via fora, msn enzo relaties op kunt bouwen. En met relaties bedoel ik alle soorten van relaties!!!

@Bren1970 wrote:

Wie bedoel je dan??? hahaha :wink:



ik heb inderdaad een boel leuke meiden hier leren kennen, en met een aantal een goede band opgebouwd!!!

Sommige mensen zijn speciaal!!!



Heb ook mijn (ex)vriendje via internet.

Ik geloof er wel in hoor, dat je via fora, msn enzo relaties op kunt bouwen. En met relaties bedoel ik alle soorten van relaties!!!




:angel:

Er zijn 2 mensen hier waar ik echt actief mee berichtjes over en weer heb gestuurd.

Via inbox, toen zijn we toch maar overgegaan naar MSN, en daar klikt het ook!

Maar hoe het verder gaat?

Geen idee, dat zien we wel. het is gezellig

ik heb mijn achter nicht hier leren kennen (clari) , en daar kan ik het goed mee vinden, van de week voor het eerst bij elkaar geweest, was erg gezellig!

ja ik heb dat ook wel eens gehad. Vaak is wel de kwestie afstand aan de orde waardoor je elkaar niet vaak kan zien. t lijkt me wel leuk om zo een beste vriendin eraan over te houden die ook een kindje heeft. :smiley:

oja verder klinkt het goed met: Maris, schoen, trying, hormoontje, en de rest zijn natuurlijk ook allemaal schatten :mrgreen:

Jaaa heb destijds eerlijk aan haar opgebiecht dat het leek alsof ik haar al jaren kende, dat ze me aan mn moeder deed denken :lol: ( :oops: is positief hoor) en dat ik me altijd kon vinden in haar posts…! Vond het best wel gek om dat te pb’en, ik dacht, straks vind ze me een of andere freak :shifty: maar ze reageerde juist heel gezellig en inmiddels hebben we vaak leuke pb-acties en als het goed is 8) komt ze binnenkort een keertje deze kant op! :angel:



Ohja en dan zou ik haast die ene mama vergeten die net zo gek is als ik en waarmee ik veeel geheimpjes deel en heerlijk mee kan roddelen :lol: :wink:

Er is natuurlijk een hoop ‘nep’ op het net…



maar aan de andere kant… je kunt niet eerst het (menselijke) oordelen op uiterlijk… je leert sneller iemand kennen aan de binnenkant… mits diegene eerlijk is, natuurlijk…!!!

Ik vind jullie allemaal lief :inlove:



Maar 1 heb ik er op msn :smiley:

En dat vind ik hartstikke gezellig! :smiley:

Ik heb via KOK een heleboel leuke meiden leren kennen. 2 daarvan schrijven/tikken hier niet meer maar in real-life zien we elkaar regelmatig. Eentje daarvan woont 2 straten verderop dus dat is helemaal super en we gaan binnenkort ook met de kids een week op vakantie :thumbup:

@Mutsie86 wrote:

Ik vind jullie allemaal lief :inlove:



Maar 1 heb ik er op msn :smiley:

En dat vind ik hartstikke gezellig! :smiley:




Ik ook hoor! Je bent een schat van een meid! :oops:

Ik heb hier zeker een paar IRL dinnetjes opgedaan die ik voor geen goud zou willen missen(ga geen namen noemen, die mensen weten dat HEEEL goed :mrgreen: ) Ook daaronder is een oud schoolgenootje waarvan bleek dat we meer in gemeen hadden dan dat we dachten :wink:

@Sweet-Love wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik vind jullie allemaal lief :inlove:



Maar 1 heb ik er op msn :smiley:

En dat vind ik hartstikke gezellig! :smiley:




Ik ook hoor! Je bent een schat van een meid! :oops:




:oops: :oops: :smiley: :smiley:



jij ook :smiley:

Via Kok heb ik Louise leren kennen en daarna kwam ik ook nog bij haar in het ZH te werken. En nu lunchen we bijna elke maandag :smiley:

Verder natuurlijk ook meetings met de andere Groningse dames :smiley:

Nou idd nooit gedacht of verwacht maar ik heb naast mijn hele gezellige sociale leven een héél erg leuke vriendengroep overgehouden aan KoK en idd een klik met sommige hier ook KoK die me echt dierbaar zijn geworden!

Mijn maandmama’s zijn me erg dierbaar.

Mijn mutsen uiteraard maar ook de meiden van het shoptopic en een 1 of andere gek die mij eens pbde dat ze het gevoel had dat ze me jaren kende :wink: nou dát gevoel was wederzijds en dat is een superlieve griet waar ik blij mee ben.

Maar ook Jo en Noortje hou ik in de gaten 8)

En zo nog wel meer mensen die ik toch volg en waar ik aan denk ook buiten KoK om…

Ik vind het wel bizar om te merken hoe ze een deel van je leven en gedachte worden als je zo met elkaar meeleeft en schrijft hier,had dat echt nooit gedacht dat dat kon :angel: :smiley: