Heb je een dochter?

Zag deze ergens anders op een forum…vond hem zo grappig…

Voor iedereen die een dochter heeft…











AANVRAAGFORMULIER OM MET MIJN DOCHTER UIT TE MOGEN GAAN.



Deze aanvraag is onvolledig en zal worden verworpen tenzij bijlages zijn toegevoegd waar jouw financiele status, laatste volledige doktersonderzoek, psychische evaluatie, en een antecedenten onderzoeksrapport uit blijken.



1.NAAM:GEBOORTEDATUM:

2.LENGTE:
GEWICHT:
___________ I.Q.

3.BURGER SERVICE NUMMER:


RIJBEWIJSNUMMER:


RANG BIJ DE PADVINDERS:


4.ADRES:____________________________________________________________________

POSTCODE:
WOONPLAATS:
_____





7.Bezit je een Amerikaanse van? _________ Een verlaagde Pick-up?

Een waterbed? _________ Heb je een oorbel, neusring, een navelring?
Tatoeages?




(Als je bij één van deze vragen “Ja� moet antwoorden, staak dan de aanvraag, en verlaat het terrein onmiddelijk!)



8.Met 50 woorden, of minder; wat versta jij onder RAAK MIJN DOCHTER NIET AAN? _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________



9.Met 50 woorden, of minder; wat versta jij onder LAAT ZIJN?

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________



10.In 50 woorden, of minder; wat versta jij onder ONTHOUDING? _________________________________________________________________________

_______________



11.Naar welke congregatie ga je:____________________________________________

Hoe vaak ga je?




Waneer is het geschikt om een interview aft e nemen van je vader, moeder, familieleden, buren, priester/rabbi/dominee, en vorige vriendinnetjes? (Voeg telefoonnummers toe)________________________

_________________________________________________________________________



12.Wat wil je later worden ALS je ooit opgroeit?








BEANTWOORD DE VOLGENDE SEMI-VERTROUWELIJKE VRAGEN DOOR DE ZIN AF TE MAKEN:





A."Als ik ooit zou worden neergeschoten, is de laatste plaats waar ik gewond zou willen raken ____________________________________________________________________________



B."Als ik ooit een pak slag zou krijgen, is het laatste bot wat ik wil dat zou breken ____________________________________________________________________________



C."De plaats van een vrouw is ________________________________________________



D."Ik hoop dat dit aanvraagformulier me niet vraagt over ______________________ ______



E."Wanneer ik een meisje voor het eerst ontmoet is het eerste wat me aan haar opvalt




(Als het antwoord op “E� begint met een “T� of “K� staak het invullen van dit aanvraagformulier onmiddelijk. In zulks geval wordt geadviseerd dat je het terrein verlaat door zigzag te rennen terwijl je je hoofd zo laag mogelijk houdt.)





IK ZWEER DAT ALLE INFORMATIE DIE IK HEB GEGEVEN DE WAARHEID IS, OP STRAFFE VAN EEN LANGZAME DOOD NA VIERENDELING, VOORAF GEGAAND DOOR MARTELING EN ELECTROCUTIE.



____________________________________________

HANDTEKENING (Daar bedoel ik je naam mee, imbeciel!)





Hartelijk dank voor jouw interesse in mijn dochter. Het beoordelen van jouw aanvraag duurt gewoonlijk 4 tot 6 jaar. Je zal schriftelijk antwoord van ons ontvangen wanneer jouw aanvraag wordt gehonoreerd. Probeer tussentijds niet te bellen of te schrijven (want dat kan je waarschijnlijk toch niet!) Elke poging om tussentijds contact te zoeken zal resulteren in letsel. Als jouw aanvraag niet wordt gehonoreerd, zullen twee heren met vioolkoffers en cementschoenen je in kennis stellen.

Hij is inderdaad erg leuk Nomi…zullen we onthouden voor over een hoop jaartjes :smiley:

:lol:

Die zie ik nu pas, heb hem mooi gekopieerd hahahaha!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geweldig!!!