Heb ik weer...

Aangezien we nog een week vakantie hebben leek het me een goed idee om de dagjes uit kaarten van de c1000 te verzilveren. In koningin Julinatoren zijn we nog nooit geweest en lijkt ons super leuk om naar toe te gaan…



Natuurlijk eerst even de weerberichten berichten bekeken, want je koopt de kaartjes op datum… Effin, bij de dinsdag stond er toen (afgelopen donderdag) 1 wolkje en op de woensdag een zonnetje…mijn logische verstand zegt dus, kaartjes bestellen voor woensdag…Zo gezegd zo gedaan,kaartjes zijn per mail verstuurd alles rond…



Kijk ik nu nog een keer de weersvoorspellingen, word het gewoon pokkeweer woensdag! :evil: :frowning: …Daar kan ik nou echt écht stevig van balen zeg! :silenced: :silenced:



Is er uberhaupt wel iets open tijdens regen in dit park? Iemand enig idee?



De regenjasjes maar meenemen dus… :shifty:

wij zijn vorig jaar geweest en het heeft toen de hele dag geregent, met af en toe iets droog.



alles was geopend. onze knul heeft er van genoten, maar ik vond het verschrikkelijk met dat weer

Ik ben vorige week in Julianatoren geweest. Die dag was het ook geen fijn weer, stortbuien afgewisseld met eventjes droog weer. Maar de attracties bleven gewoon de hele dag open.

Die weersvoorpellingen veranderen per minuut. Vanmorgen werd er nog voorspelt dat het tm zondag mooi zou blijben en nu alleen maandag nog :wall: . Wie weet draait het nog weer om. Ik hoop het wel, want mijn zoon heeft woensdag zijn partijtje…buiten… :roll:





Voordeel van regen in juliana toren: geen wachtrijen!

En daarom vind ik dit dus een waardeloze actie van de C1000… :thumbdown:

Van tevoren al een datum prikken voor je dagje uit, dat werkt toch niet?

Wij zouden aankomende zaterdag een dagje dierentuin doen (gelukkig nog geen kaartjes besteld), maar dan geeft hij ook pokkeweer op, dus we schuiven het maar mooi een weekje door.



Nou ja, hopelijk viel het weer in Apeldoorn mee (hier in ieder geval wel) en hebben jullie alsnog een leuke dag gehad.

@Noasmama wrote:

En daarom vind ik dit dus een waardeloze actie van de C1000… :thumbdown:


nou idd.. voor het zelfde geld word er iemand van het gezin ziek ofzo. Weg kaartjes.

Hebben jullie het leuk gehad? Ondanks het slechte weer?

zo werken wel meer van die acties… dat je het op voorhand moet verzilveren en niet zomaar aan kan waaien.

Dat is voor die parken vaak geen doen namelijk.

Dan kan je niet anticiperen dat ineens 1000 man sterk van zo’n actie bovenop de ‘normale’ aanloop binnen komt wandelen.



Maar lastig is het wel als het om het weer gaat.



voor ziekte in de familie ed kan je geloof ik voor 50 cent per kaartje verzekeren en dan omboeken naar een andere dag en in uiterste geval kan je natuurlijk altijd de kaartje voor 5 euro het stuk doorverkopen via MP… met het weer zal je daar natuurlijk niemand voor vinden



Hoop dat jullie toch een leuke dag hebben gehad.

Vrienden van ons zouden laatst naar de dierentuin in Emmen, maar toen was het weer ook zo slecht. (vaderdag geloof ik) Ze heeft gebeld met de dierentuin en mocht een andere dag komen. Ik weet niet over ze overal/altijd zo makkelijk zijn, maar het is te proberen.

Het was met recht pokkeweer, maar we hebben het supergezellig gehad in onze regenjassen :wink: