heb ik weer

Vandaag zouden in principe de hordeuren geplaatst worden om 1300.

Om 12:55 word ik gebeld dat er vertraging is en nu tussen 1500 en 1600 komen. Plaatsen kost 3 uur… Dus heel eerlijk denk ik niet dat het vandaag nog gaat gebeuren…

Maar ik heb speciaal een dag vrij genomen. Ik werk als alpha hulp dus geen werk is geen geld…

Zou ik eventueel aan hun een compensatie kunnen vragen… Want ik moet voor de volgende keer weer een dag vrij vragen… Of eventueel korting…

Ik weet het een hele domme vraag . Maar ik dacht ik vraag het even…

Ik denk dat het overmacht is dus helaas voor jou. Maar wellicht werken ze wel over hoor en plaatsen ze ze evengoed! :thumbup:

Maarre… hordeuren, je bent wel lekker op tijd :wink: :mrgreen:

ik denk dat ze wel doorwerken hoor !

en dat alles vanavond klaar is…

en zijn ze nog gekomen?

Mag ik hopen dan ze zijn er nog niet :shock:

ik weet ook wel dat het overmacht is…Maar als je gemiddeld 3 uur ervoor nodig heb…

Owja en ik was wel op tijd alleen hun niet :wink:

Hahah ah ja dan zit het er alvast!

En? Kun je morgen lekker met de deur open zitten zonder dat er muggen naar binnen komen? :wink: :mrgreen:

hahah ja hoor de muggen komen nu niet meer naar binnen… Ze kwamen om kwart voor 5 :shock: binnen. En waren om half 6 weg. Ze zijn ook met 3 man gekomen om iets sneller alles klaar te hebben…

Maar ik doe in de ochtend altijd even luchten en nu kan ik gelijk mijn kat binnen houden… Hahah die stond net even gek te kijken :mrgreen:

Maar ja zucht nu maar gauw naar het heerlijk weertje!! :thumbup: :mrgreen: