heb ik weer...

:wall: :wall: :wall:

van de week zag ik een natte plek bij de voordeur… ik denk nog… dat zal vast van de brievenbus zijn die open heeft gestaan ofzo… en sloeg er verder weinig acht op… Maar in plaats van dat de plek kleiner werd(moet er even bij zeggen, laminaat in de gang moet nog gelegd worden, dus is nog kale smeervloer/beton)werd hij alsmaar groter, en begon ik ook eerst druppelend daarna stromend water te horen… In eerste instantie dacht ik nog dat het de verwarming was die naast de voordeur hangt… maar tot mijn grote schrik ontdekte ik een fontein in de meterput!!!.. De waterleiding was/is lek.!!! Goddank voor de meter, dus het kost mij niks extra… maar goed…



komt er net een monteur… wat zegt die knakker… het liefst zou ik het gewoon zo laten… anders moet ik heel de straat afsluiten… :shock: Uhh nou meneer … dan sluit toch maar heel de straat af, want anders kan ik niet eens vloerbedekking leggen in mijn gang, en ik loop natuurlijk het risico dat hij straks helemaal openklapt… en waar zijn we dan???



Dus ik heb nu een algehele waterstop veroorzaakt in de buurt… whahaha… aangenaam zeg ik dan :stuck_out_tongue:



ach na lekkende verwarmingen en kranen past dit er ook nog wel bij :stuck_out_tongue:

nou lekker dan zo’n monteur!! Tuurlijk moet ie dat oplossen, dan maar ff paar uur een hoop mensen zonder water.

Je kan ze toch waarschuwen enz. :wall:

kweetut nie hoor maar ze kunnen het toch per huis aflsuiten ??

althands hier benenden in de stoep zitten 4 kleine putjes … 1 per huishouden :slight_smile:



is handiger voorals je de rekening niet betaald :slight_smile:

Inderdaad een beetje vaag… Waarschijnlijk had ie er niet zoveel zin in…Luie donder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:shock: :shock:



wat zijn mannen toch bijzonder in hun reacties…

:mrgreen:

@famkegb wrote:

:shock: :shock:



wat zijn mannen toch bijzonder in hun reacties…

:mrgreen:




Heej, sommige dan he?

je maakt je wel gewild in de buurt :lol:



hoeist nu met je vloer ?

:lol: :lol: ** Nou marieke … dat heb jij weer :roll: ** :lol: :lol:

wat een reactie van die monteur zeg… pfpfpf

hij heeft het evengoed wel gerepareerd hoor, doodeenvoudig omdat ik zijn idee absoluut geen idee vond. heheh, de halve straat liep wel gelijk uit, het was immers 21.00… een tijd waarop mensen dus blijkbaar vaak in bad gaan enzo(er kwam zelfs ene man kijken die dus net in de douche stond toen het water afgesloten werd, en meerdere mensen riepen dat ze toch eerst eens hadden gechecked of ze wel betaald hadden whahahaha)



maar goed het is opgelost…

hoe is het met je vloer droogt het al een beetje

wat een grap eerts kijken of ze de rekening wel hadden betaald :smiley: :smiley:

wat kunen mensne toch raar reageren.

Straks loop je over straat en zegen ze : Dat is die vrouw die haar rekening niet had betaald :lol: :lol:

nee zo was het niet… die mensen die op straat kwamen kijken waarom het water ineens was afgesloten(de hele straat moest plat om bij mij die leiding te vervangen…) die gingen meteen in de papieren kijken… niemand staat er dan ooit bij stil dat je, al betaal je je rekening niet, niet zomaar afgesloten wordt, en daarbij nooitom 9 uur 's avonds :stuck_out_tongue:



ze zullen wel straks zeggen… kijk dat was die dame die meteen weer een lekke leiding had :stuck_out_tongue:

Had ik wel willen zien, mensen buiten in de duster met de krulspelden in :mrgreen:

Had me maar gebeld, haha

ha ha wel komisch ja hihi