heb ik dat......

ik vond dat lucas aan nieuwe schoenen toe was, en zag in een reclame blaadje, mooie kinderschoenen staan, dus ik zeg tegen mijn man, schat daar hebben ze leuek kinderschoenen, zullen we daar even gaan kijken



zo gezecht zo gedaan…



ik zei tegen die verkoopster, zou je hem even zijn voeten willen opmeten, want ik weet niet of hij echt gegroeid is met zijn voeten

wat blijkt nou, heeft hij gewoon 3 maten groter :shock: :shock: :oops:

dus hij zat mooi met kromme tenen in die schoenen, maar ik voelde wel elke keer, maar meneer deed dus zijn tenen elke keer krom, ja dan kon ik ook niet weten dat zijn schoenen dus veeeeeel te klein waren

stond ik daar met een knal rood hoofd in de winkel

maar volgens de verkoopster kwam het veeeel vaker voor, nou ik voelde me harstikke lullig

Hahaha oh meid ik zou me ook schuldig voelen maar goed je hebt regelmatig gevoeld toch.

Misschien wou die geen nieuwe schoenen en dacht hou me tenen mooi krom :wink:

Maar goed Lucas heb nu mooie schoentjes, maar 3 maten groter pfffff dat hij geen zere voetjes had joh!

Hihi! Daar kun je niets aan doen hoor Kim!!

Moet hij z’n tenen maar krom doen :wink:

Nee zonder gekheid, als hij er echt last van had, dan had hij het wel aangegeven denk ik. Liep hij wel nog normaal op de te kleine schoenen?

Ik heb dit ook gehad met niels. In de schoenenwinkel zeiden ze ook dat je regelmatig moet opmeten zeker als ze nog klein zijn. Ze geven dat dan niet zelf aan. Kunnen ook heel makkelijk hun teentjes krom houden. Niels had toen ook schoenen die 2 maten te klein waren en ik was toen ongeveer 4 weken daarvoor geweest om zijn voeten te laten meten en toen was alles nog goed.

jaa onvoorstelbaar he, hij liep er nog harstikke goed op

we zijden nog tegen elkaar we nemen ze woensdag pas mee, want dan zou ik weer salaris krijgen, maar nu moesten ze wel gelijk mee hahahaha

Kinderen geven het inderdaad niet aan als schoenen te klein zijn. Ze adviseren ook om ik geloof iedere 3 maand de voetjes op te meten.

Dit wist ik ook niet, maar mij is hetzelfde overkomen en daar vertelden ze mij dat. Ik ga dus iedere 3 maanden braaf heen!

Ik had het met mijn oudste al na 2 maanden (ook nog zomermaanden waarin hij zijn eerste schoentjes nauwelijks heeft aangehad) dat ie na die 2 maanden al weer aan grotere schoenen toe was.



Ik merk het nu wel aan de jongens, omdat ze dan struikelen ofzo, maar meestal gaan hier schoenen maar een 4 maanden mee, dus voldoen we bijna aan het 3 maanden meetadvies.

haha dus je bent een goeie voor de schoenenwinkel :lol:

Ik heb het met lucas ook wel eens gehad hoor, maar drie maten :shock: nee… wel eentje, en toen voelde ik me al schuldig… whahaha… Hij heeft het zelfs nu gepresteerd om in een zomer een complete schoenmaat te groeien… whaaa… dat gaat echt veel te hard…

oohh echt voel me nog lullig :oops: :oops: :oops: ik ga nu maar ff 1 keer in de 2 manden voeten meten haahahah

Oh wat erg haha… kan gebeuren inderdaad. Ik wilde Isabel laatst haar regenlaarsjes aan doen. Die zaten ineens te krap… liep ze heel moeilijk de arme schat. Ik heb ze gelijk uitgedaan!! :mrgreen:

Misschien een ideeetje:



Ik zet bij Anne de linkerzool onder haar rechtervoet…zo heb ik een beetje een idee of de schoen nog past ja of nee. Of is dit geen goede methode?

het gaat bij schoenen om de binnen maat :think: , ik hield de zool van de voet en schoen ok tegenelkaar aan, maar dat was niet goed (volgens de verkoopster)

Bij de meeste (iets betere schoenen meestal) kan de binnenzool eruit. Sommige merken hebben ook getekende voetjes en teentjes erop gedrukt. Erg handig, zo kan je makkelijk zien of de maat correct is.