Heb ik dat..........

…zit mijn man ineens te roepen:

Moon, moon kom es boven!

Ik: ja wat is er (geirriteerd)

H: ja kom nou ff

Ik: toch nieuwsgierig naar boven, wat is er nou? Lopend naar boven

H: Kijk es in de douche, Spooky (onze kat) ligt in een hoekie

Ik: ik meteen knielend, dat is nl niets voor Spooky om daar zo bang in een hoekje te zitten. Spookie wat is er, beest zegt natuurlijk niets, kruipt nog meer in elkaar!

Jeroen keihard naast mij schreeuwend WAT IS ER??

Ik: H. neem Jeroen ff naar beneden, kan ik rustig met Spooky bezig houden

Jeroen en H. lopen naar beneden, ik weer zachttjes roepen: wat is er? Kom maar bij vrouwtje, Spooky! Ondertussen pak ik een stok om hem even van zijn plaats te krijgen.

Waarempel hij geeft een mauwtje en loopt naar het ander hoekje. Ondertussen heb ik gekeken of hij niet mank liep! Niets aan het handje dus. Ik kijk nog eens goed naar Spooky, VERREK het is Spooky helemaal niet! Het is een andere kat :roll: :shock: .

Hoe hij daar is gekomen, is ons een raadsel, maar hij was gewoon bang in een vreemd huis.

Ik tegen H. vertellen dat dit SPOOKY niet is! De kat opgepakt en naar buiten gezet!

Relaas: zit je gewoon tegen een vreemde kat te praten!

Hebben jullie dit soort dingen ook es gehad? Of blunders?

Liefs,

Moon

Ja mijn vader … :lol:

Onze kat zat 's-avonds altijd buiten en als mijn vader terug kwam van zijn werk … pakte hij de kat op en lopen ze samen naar binnen.

Zo ook die ene avond … maar eenmaal binnen zag mijn vader dat hij een vreemde, angstige kat in zijn armen had … echt die gezichten van beide :mrgreen: :lol:

hahaha :lol:

GEWELDIG!

Dan kijk je echt raar op!

Ik ging bij mijn broer op bezoek en zag Jambo (zijn kat) lopen. Het is zo’n lief beestje en ik heb hem dus op de arm meegenomen naar het huis. Ik vond wel dat die kat een beetje onrustig en miauwerig was :think: . Toen ik aanbelde kwam mijn broer naar de deur met … Jambo op zijn arm :wall: . Ik had dus een wildvreemde kat meegenomen :mrgreen: .

Maar ik ben niet zo erg als mijn wederhelft. Toen laatst onze rode poes was weggelopen, is hij gaan zoeken bij het oude huis. Daar vond hij een rode kat en die heeft hij naar huis meegenomen. Thuis gekomen heeft hij de kat in ons huis losgelaten, maar hij vond dat Coco nogal vreemd deed en ze had meteen ruzie met onze andere kat. Mijn man had dus een wildvreemde rode kater meegenomen in de auto :mrgreen: . Uiteindelijk heeft hij de kat maar weer met de auto teruggebracht naar waar hij de kat gevonden had.

WHOEEEHHHAHHAHAHAH MAF MENS wat lachuh ihihiihihh :lol: :lol:

Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Geweldig wat een leuk verhaal!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb veeeeeeeeeeeeel blunders gemaakt maar moet echt even denken wat betreft: blunders met huisdieren… :shifty: :mrgreen:

Zo heeft een collega van mij een wildvreemde kat in zijn tuin begraven.

hij dacht dat zijn kat was aangereden,dus begraven in de tuin.

2 dagen later komt zijn kat terug naar huis.

:mrgreen: maar hij leek dus wel heel erg op jullie kat dan?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ligt in een deuk

:lol: :lol: Hahahahahaha

ooh geweldig!!

:lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

:lol: hihihi!

:lol: :lol: :lol:

Godzijdank hier nog niet tegen een wildvreemde kat aan zitten l*llen 8)

Ha ha, wat een verhalen! :mrgreen:

Geen katten, dus nooit zoiets gehad :wink:. Maar wel even hard zitten lachen om je verhaal :mrgreen: :lol:

ik moest toch wel even lachen hoor :lol: :lol:

Dit verhaaltje is alleen bestemd voor mensen met een strerke maag!!!

‘s morgensvroeg kwam ik beneden en zag dat de kat zich had ’ verstopt’ achter een kussen op de bank. Er kwam namelijk een poot onder het kussen vandaag. Dus ik op een speelse manier dat kussen weggetrokken, lag daar dus alleen maar een afgeknauwelde poot onder het kussen!!! :sick: :shock: Toen ik verder keek zag ik overal stukken haas liggen, gadverdamme!!! En dat op nuchtere maag…

Je wilt niet weten hoe het kattenluikje eruit zag. Volgens mij heeft de kat flink wat moeite gedaan om die haas binnen te krijgen…