heb het ff gehad

laat ik beginnen met zeggen dat ik het graag voor mijn kleine man over heb en ik weet dat ik pas 7 weken bezig ben (wat vliegt de tijd trouwens en toch lijkt het of hij er altijd al was :inlove: )



maar…

ik heb het ff gehad met het ‘melkkoe’ zijn en dan vooral omdat manlief nu prinsheerlijk ligt te slapen tijdens het voeden en dat zal vannacht niet veel anders zijn

eigenlijk ben ik gewoon jaloers op hem en wil ik ook wel een keertje een avondje bier proeven met vrienden en dan bij thuiskomst op de bank in slaap vallen zonder er aan te hoeven denken dat er nog iemand van mij afhankelijk is en te tellen hoeveel uur er tussen voedingen zitten en hoe laat ik hem dan ongeveer vannacht kan verwachten



zo dat ben ik kwijt, kan ik nu lekker gaan slapen tot een uur of 4-5 :mrgreen:

Meid, ik kan het me voorstellen hoor. Je wéét dat het goed is voor je kleine hummel, dat je het er ook best allemaal voor over hebt…maar soms…dan heb je het gewoon effe gehad. Heel begrijpelijk. Ik wil er over een maand of 3 ook weer aan beginnen, maar zie nu al best op tegen dit soort momenten.

Lekker van je af blijven schrijven.

:hug: helaas weten we allemaal hoe dit voelt meiske :hug:

de eerste weekjes zijn echt “tropen weken” daarna loopt t allemaal een heel stuk beter… :-*

Ik snap ook hoe je je voelt (denk iedere moeder wel…)

Maar ik draaide mij ‘‘jaloerse’’ gevoel ook om…hij kan nooit voelen hoe een heerlijk gevoel dat is dat je kindje groot wordt op jou melk :inlove:

Als hij door de week eruit moet naar zijn werk kan ik lekker door tutten op eigen tempo met de beeb :inlove:

En straks als de kleintjes groot zijn…mag hij er heerlijk uit op zondagochtend zodat mama eens uiot kan slapen :wink:

Mooi gezegd Sas!

@renzosmam wrote:

Ik snap ook hoe je je voelt (denk iedere moeder wel…)

Maar ik draaide mij ‘‘jaloerse’’ gevoel ook om…hij kan nooit voelen hoe een heerlijk gevoel dat is dat je kindje groot wordt op jou melk :inlove:

Als hij door de week eruit moet naar zijn werk kan ik lekker door tutten op eigen tempo met de beeb :inlove:

En straks als de kleintjes groot zijn…mag hij er heerlijk uit op zondagochtend zodat mama eens uiot kan slapen :wink:






ben het hiermee eens

en wil je een dikke knuf geven meis :hug: :-*

Ik herken het! Ik had het zo rond 4 weken, ik baalde gigantisch en wilde het liefst NU stoppen.



Maar nu vind ik het heerlijk (en ja, ook vermoeiend), maar vooral ben ik heel trots dat Nikkie groeit van mijn melk.



Volgens mij heeft iedereen wel eens zo’n dip.



Enne…kolven zodat je een keer een voeding aan je man kunt overlaten? (En dan het liefst die nachtsvoeding, hahaha) Tja, bier proeven zal er dan niet in zitten, maar je kunt wel eens een keer weg.

@Chrissy wrote:

Volgens mij heeft iedereen wel eens zo’n dip.
Ja, inderdaad. Maar als je dan ziet hoe zo’n kleintje zo goed groeit op wat jíj hem aanlevert… en achteraf terugkijkend vliegt de tijd voorbij en ben je blij dat je door hebt gezet :clap: !